Clasa I * 2011 - 2012 * [12]
Raspunsuri - Pagina 4
anda141 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui eveline Iata si o mostra din scrisul Biei (nu stiu ce-am setat de au iesit atat de galbene pozele...s-a jucat parca ieri piticul cu aparatul) https://picasaweb.google.com/112389216930304739623/Scris?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIj60LyP9djqMA&feat=directlink mamica de Andreea Bianca(05.12.04) si Victor Darian(05.10.10) |
Foarte frumos scrisul ! Bravo !
LoraG76 spune:
Da, eveline...imi amintesc cate griji mi-am facut si prin ce stress am trecut...bine ca toate-s amintire.
Lora, mami de Iustina (31.10.2004) si Adelina (02.09.2010)
mina spune:
Neata!
Scrie frumos si ordonat Bia, bravo!
Al meu nu face literele asa frumos, ies mai schioape, uneori, insa (cred ca am mai zis) ma incanta ca scrie ordonat si curat, nu vezi mazgalituri si pete pe paginile lui. Zilele trecute a dat si o dictare adevarata (zic adevarata ca a avut de scris litere, silabe si cuvinte, mie asta mi se pare a fi o dictare) si s-a descurcat foarte bine, chiar a primit felicitari de la Dna ceea ce l-a incantat maxim.
Fi-miu s-a hotarat: cel mai putin ii place ora de desen! Si mi-a tinut o intreaga teorie despre asta: "In primul rand, ca el se pricepe mai mult la desenatul cu creioane colorate, decat cu acuarele. De fapt cu acuarele nici nu e desen, e pictura! Si ar trebui sa se numeasca ora de pictura, nu de desen, ca ei picteaza, nu deseneaza! "
Aseara a avut de facut un peisaj de toamna si m-a innebunit mai rau decat daca aveam cele mai multe si mai grele teme la cele mai destepte discipline. Abia acum am aflat ca una dintre problemele lui e combinarea culorilor. Are borcanase cu culorile standard - alb, negru, galben, rosu, verde, albastru. Si de aici problema: cu ce face trunchiul copacilor, care e maro? I-am explicat sa combine culorile (dreptu-i ca asta nu cred ca-i invata la cls I, dar nici el n-a spus - si a parut complet scos din matca. Cum adica sa le combini daca ele asa sunt?????
Nu va mai zic ca m-am apucat eu sa ii fac combinatii de culori pe o farfurie si s-a oripilat total ca:
1. i-am moscolit toate pensulele
2. i-am naclait borcanasele cu culori
3. i-am umplut de pete carpa de sters pensule
4. i-am murdari tot biroul
5. i-am preparat prea mult din fiecare culoare combinata si acu el ce face cu surplusul???
(adevarat ca la final tabloul era divin, copilu ma certa pe mine ca m-am murdarit toata, si el era curatel si neatins...)
Abia dupa aia au venit celelalte probleme legate de ce cum si cu ce culori sa deseneze, cum arata o pruna, cum se face o gutuie .... si oricum la final doar cu un mare efort de imaginatie te prindeai ca petele alea, care mov care galbene, sunt prune, respectiv gutui
Cred ca am sa il invat sa-si faca mai intai plansele in creion si dupa aia sa le coloreze, ca prea pare pierdut cu pictura asta ...
Oricum, sunt mandra de mine ca n-am cazut in ispita de a-i face eu plansa, cum facea taica-meu cu mine pana spre clasa a 5a de-mi aduc si azi aminte cum m-a bestelit profa de desen si mi-a explicat ca plansa aia s-o inramez sa i-o pun lu tata pe noptiera, ca a lui e nota, nu a mea.
Mina si
Matei-Costin, sensu'lu'viata lu'mami si tati
din:09.09.2004
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57655" target="_blank">cronicile vizigotului
www.tocanadecuvinte.blogspot.com" target="_blank">TocanaDeCuvinte
Some people dream of success...while others wake up and work hard at it
antoemma spune:
Neatza zi de la noi!
Inca un caiet frumos, de la Bia de data asta. Bravo si Iustinei!
Daca am timp scanez si eu maine niste pagini.
La pictura si la noi iese ceva de nerecunoscut. La un moment dat au pictat experienta lor cu lanternele si aproape toata plansa era neagra. Ma gandeam ca cine stie cum interpreteaza invatatoarea atata negru pe o singura foaie: poate zice ca e in depresie, e maltratata... dar fetita mi-a explicat ca era noapte, bezna, asa ca in mare parte a desenat noaptea. Ce sa mai zici?
La noi saptamana trecuta au invatat ce culori se obtin prin amestecarea altora. Cum pot obtine, gri, violet, maro, verde... Era o lectie despre culori in manualul de romana.
Azi au coplasii test la germana, asta insemnand:
- dintr-un lung sir de litere trebuie sa gaseasca cuvinte pe care apoi sa le transcrie pe o foaie
- sa scrie litere lipsa din mai multe cuvinte (cu litera mare sau mica, dupa caz)
- sa realizeze cuvinte din anumite litere, iar apoi sa le scrie pe foaie cu litere de tipar si de mana.
- Sa transcrie un text cu litere de mana.
Vor primi note in catalog.
Ieri a participat la dupamiaza de lectura si de joc si li s-a citit o poveste de iarna. Apoi au lipit frunze pe o plansa, creand astfel un arici, care era dealtfel personaj din poveste. A fost foarte incantata. Ma gandeamn ca poate nu va intelege tot, pentru ca lectura s-a facut in germana, dar a fost foarte bine. A luat si cateva carti de la biblioteca, cu ocazia asta.
Copii gasesc totul in nimic, oamenii gasesc nimic in tot. (Giacomo Leopardi)
Mami de 2004 si 2010
Ubi spune:
Cine a dat Eurojuniorul ieri?
Eram curioasa la intrebarea cu culoarea frunzelor de toamna: era numai mov sau mov si verde?
cosmina_p spune:
antoemma,mi-a placut eventuala "interpretare" a invatatoarei!Si fiica-mea a facut ceva cam tot in genul asta,dar nu pe negru ci pe albastru foarte inchis...cica era cosmosul!!!
mina,ce-ai "preparat" tu acasa,a facut Ema la scoala...va dati seama ca am luat-o manjita pana-n maduva oaselor...cred ca si-n ADN i-au intrat acuarele!!!
Azi merg la Muzeul Unirii...la ce ceata e la noi,cred ca-i pierde d-nul invatator!
Mada spune:
buna, fetelor daca copiii isi uita ceva acasa(acuarele sau plastelina sau chiar si un caiet) cum sunt mustrati copiii vostri?
la noi cu insuficient, cica doar oral - asta cand am intrebat-o direct pe invatatoare.
nu suntem intr-o pasa cam buna, trebuie neaparat sa merg luni sa discut serios cu invatatoarea, tot timpul are ceva sa-i reproseze.
Ilinca si Rares
szivarvany spune:
salutare
ce de caiete frumoase am vazut
la noi acum e mai jale asa, chiar am vb cu invatatoarea, mi a spus ca deocamdata ii lasa sa se obisnuiasca cu dictarile, insista sa fie corect nu frumos, apoi le va combina.
prea buna doamna, i am si zis
Mada, Giulik si a uitat pana acum di tuoate, ea dar probabil si altii si atunci le da doamna ca ce sa faca cu ei daca`s uituci
_
Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela
Si tu poti fi Mos Nicolae
ioanaiub spune:
eu i-am facut lui David un saculet in care am pus lucrurile de care are nevoie la abilitati practice si educatie plastica, sacul il tin la scoala asa ca nu are cum sa uite ceva acasa
manuelacrina spune:
Despre uituceli ...
... saptamana trecuta Dna. a anuntat ca le pune calificativ la abilitati practice pe ultimele 3 lucrari, sa le pregateasca pt vineri; 2 planse stateau frumos la dosar la dulapior in clasa si ultima a avut-o acasa sa o termine (ceva de genul: decupaje de struguri lipiti pe o plansa si pictat frumos fundalul) ... asa ca atunci cand a inceput ora de abilitati, primele 2 planse tot frumos in dulap au ramas si mandra a luat primul "S" ... cel mai mult m-am suparat eu (aiurea , asa e prima data), ca stiu ca le lucrase frumos ... "Dar nu am avut timp in pauza sa le scot din dulap ..." ... si probabil in timpul orei Dna. nu le-a dat voie sa se vanture prin clasa sa-si scoata din dulap .... vrea sa-i responsabilizeze
... saptamana asta, tot la abilitati practice ... , pt al doilea calificativ a avut de pregatit o plansa cu o broasca testoasa si un palmier, ceva combinatie de decupaje, lipit, pictat, desenat ... a lucrat aseara pana la 22.00 la ea ... si o uita acasa ca o lasase afara din ghiozdan, la uscat ... ne aducem aminte la scoala ca am uitat-o si da-i plaaans ... ce sa fac ?! ii promit ca ma intorc eu dupa fisa si i-o aduc la scoala, ca are ultima ora; in mod normal imi lua maxim 30 min dus-intors, dar am prins un blocaj in trafic din cauza unui accident si am stat in trafic 1,5 ore ... cand am ajuns la scoala tot fiica'mea ma mustruluieste "De ce a durat atat ?"
In concluzie, ca sa raspund la intrebare, la noi uitucelile se sanctioneaza, cu "S" sau "I" cel putin "oral"... nu stiu daca le-a trecut Dna. si in catalog ...