Fulgusorii sarbatoresc doi anisori {18*}

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns My_Lady0091 spune:

Pentru noi e mult, crede-ma.

25+
Citat:
" Daca vrei sa indrumi pe cineva incepi cu invataturile si sfarsesti cu pildele.."-L.A.Seneca

Mergi la inceput

si eu abia astept sa ma intorc la sala...

25+
Citat:
" Daca vrei sa indrumi pe cineva incepi cu invataturile si sfarsesti cu pildele.."-L.A.Seneca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vias spune:

buna si de la mine...vin cu o virtuala bunaaaa

eu sunt si mai calcata de tren ca ieri, aseara a venit ambulanta acasa....iar eu am ajuns la spital, crizele mele de ficat sunt ingrozitoare, dar ce ma ingrozeste si mai tare, este faptul ca nu mai sunt spitale, medici...nimic..
Cand m-au dus la spital, aia nu mi-au facut mai nimic, au spus ca ar tebui sa ma interneze, dar sa vin cu macar 2 calorifere sa incalzesc salonul..plus medicamentele sa mi le cumpar eu...
M-am intors acasa, dar pe cuvant ca m-am dus bou si m-am intors vaca de acolo...nimeni nu mi-a facut mai nimic...aaaa am primit o injectie..si atat...in rest imi e tot rau (ceva mai bine ca ieri) dar tot rau.

Desi am meciuri cu soacra, azi-dimineata l-am impachetat pe JR si l-am trimis la ea...pur si simplu nu sunt in stare sa am grija de mine, ieri am zis ca mor langa el, ca nu eram in stare sa-l schimb....imi cerea de mancare si nu puteam sa stau nici in fund...intr-un final am chemat prietena mea la mine sa-i dea de mancare lui bebe....
ma simt atat de rau..si atat de prost fata de JR simt ca ar trebui sa fiu mai apropiata de el, imi e drag de el de mor, e scump de numa', vorbeste atat de mult si de frumos, imi vine sa-l mananc si cand vad ca nu-s in stare sa am grija de el

Lady mama mea e departe de mine, si nu e la pensie, are abia 51 de ani...e tinerica tare..asa ca nu ma poate ajuta cu nimic ea...

Busy ce familie ai si tu zici ca vb de a mea ...si mai multe nu zic.