Scoala 190 sau 96

Scoala 190 sau 96 | Autor: cris-cris

Link direct la acest mesaj

Buna, fetele.

Baiatul meu are abia 5 ani jumate, si as vrea sa il dau la scoala peste 2 ani ( la 7 ani si 4 luni). Deci ar mai fi ceva timp pt.alegerea scolii, dar totusi as avea nevoie de cateva pareri...intrucat noi locuim in apropiere de Piata Sudului, avem in apropiere scoala 96 (chiar mai aproape de casa) si scoala 190. Acum, din auzite, cica 190 ar fi mai buna, dar as vrea totusi sa mai imi spuneti si voi daca aveti copilasii la vreuna dintre cele 2 scoli, cum vi se par, cum sunt profesorii si orarul ( nu numai la I-IV,dar si la V-VIII),si orice alte informatii pe care mi le-ati putea oferi.

Multumesc mult.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

eu am fata la 190. A avut o invatatoare minunata, o femeie de o delicatete rar intalnita. Punctul forte a fost faptul ca le-a insuflat drag si respect pt toate materiile. Profesorii sunt ok, unii foarte buni si dedicati...anul acesta fata are numai profesori de nota 10 si nu ma refer doar dpdv profesional...calitatea umana asta conteaza enorm.
Conditiile pe care le ofera scoala sunt excelente, ea fiind in stadiul de finalizare a renovarii. Pana in primavara vor termina de reconditionat bazinul si pista de atletism, iar nr locurilor de la afterschool va creste. Pt zona eu zic ca e o alegere buna 190!

de orar: se invata in doua schimburi. ciclul primar pana la 12 iar gimnazial de la 13 la 19.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cris-cris spune: