Aspirante optimiste > 20 ani (566)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns AlinaBu spune:

Citat:
citat din mesajul lui ramo_b

si apropo: la mine e Z29 ( din 31)

sper sa fie cat mai multe zile pana la 9 luni sa nu iti mai vina poate poate vine

The life is too short,to have time for sadness too!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ramo_b spune:

m-as bucura tare sa vina dar si testul meu de ieri a iesit negativ.
dar cm tau s-a dereglat de la ceva, nu se poate asa din senin. sa iti povestesc ceva: o prietena a incercat cativa ani buni si medicii i-au spus sa mearga la endocrinologie. inainte de asta a hotarat sa mearga la un alt dr din ungaria (eu sunt din oradea). acela nu a pomenit nimic de endocrinologie si i-a spus ca are ovare polichistice. cm avea cam de 3 ori pe an. dupa un tratament de 2 luni a ramas insarcinata. acum are 6 luni. ei? ce zici? astia sunt medicii...

Mergi la inceput

Citat:

m-as bucura tare sa vina dar si testul meu de ieri a iesit negativ.
dar cm tau s-a dereglat de la ceva, nu se poate asa din senin. sa iti povestesc ceva: o prietena a incercat cativa ani buni si medicii i-au spus sa mearga la endocrinologie. inainte de asta a hotarat sa mearga la un alt dr din ungaria (eu sunt din oradea). acela nu a pomenit nimic de endocrinologie si i-a spus ca are ovare polichistice. cm avea cam de 3 ori pe an. dupa un tratament de 2 luni a ramas insarcinata. acum are 6 luni. ei? ce zici? astia sunt medicii...

psss: in 9 luni de sarcina sunt 280 zile tu ai zis ca esti in z29 deci iti doresc inca 251 de zile fara CM si cu dupa terminarea lor

da am uitat sa mentionez ca am ovare micropolichistice de mult timp dinainte sa raman insarcinata
Sunt si medici buni in romania , ca si tine cand ceva iti place nu conteaza banu , asa si medicii nostri numai ca pe unii i-a prostit banu mai mult decat ar trebui

Mergi la inceput