MONTIGNAC (146) STIL DE VIATA NU DIETA

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ninha spune:

Ceau, fetele!
As avea nevoie de parerea voastra intr-o chestiune:
Am observat ca in ultima vreme am probleme cu imunitatea.
Inainte de sarcina, nu ma imbolnaveam cu anii, ultima raceala o avusesem in octombrie 2003. Iar inainte de asta mai avusesem una in '89.
Deci ma laudam cu o imunitate de fier!
Ei bine, in luna in care am ramas insarcinata am cazut realmente la pat. Am avut o raceala f puternica, cu infectie la nivelul aparatului respirator + urechi, aproape surzisem, mi-am pierdut gustul, mirosul, etc. Si de atunci tot asa o tin, la cea mai mica adiere, pac, ma ustura gatul, tusesc, imi curg ochii, oboseala, din-astea.
Mi-am facut analizele si nu apare nimic altceva decat anemie.
Voi ce stiti despre asta? ce se poate face? nu prea as vrea sa iau fier, mai ales ca si constipa, si, in general, sunt cam impotriva medicamentelor. Pe de alta parte, poate exista ceva medicamente naturiste care pot stimula imunitatea?
Voi aveti problema asta?
Va pup si astept parerile voastre

Ninha, mami lu' Mirci
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wI3O97P/weight.png[/image

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Monnvas spune:

Anamariame, eu zic sa faci niste briose cu diverse - le mananci reci, sunt curate etc... Puisorul e experta, reteta de la noi de la odisee e iar compatibila si e misto ca in acelasi aluat adaugi ce vrei tu - o data fructe, o data branza, o data ciuperci... si iese. Si ii poti da si Evei.
O mai scriu inca o data. A,poti folosi si tava de chec, iese la fel de yummy:
- 4 oua
- 4 linguri de smantana dulce (gasesti de la Dorna sau marca proprie in Mega Image)
- 4 linguri de ulei
- 150 g faina integrala + tarate (50-50%)
- 1 plic praf de copt
Le pui la gramada, le amesteci cu mixerul si apoi mai pui ingredientul variabil.