inselata si eu ??
Raspunsuri - Pagina 7
XIO spune:
Citat: |
citat din mesajul lui babyblue si apropo si eu sunt medic, prb ca facand parte din tagma asta, o sa mi insel sotul, ca zicea cineva pe aici ca doctorii inseala cel mai des.:))))))) _ Babyblue va pupa pe toti!! In asteptarea unui ingeras in viata noastra.... |
da, eu ziceam. De fapt nu am descoperit eu asta, ci niste statistici.
Nu "barbatii ar trebui sa invete" , ci unii barbati, ca aia pe care ii stiu eu de-aia traiesc linistiti si cu sotiile si cu amantele, ca sunt destepti si stiu sa departajeze sexul de relatie.
***Fur is for petting**
http://www.flickr.com/photos/greecky/?saved=1
http:/www.4animals.ro/ajuta.html/ www.adoptiicaini.ro www.adoptiipisici.ro
www.accesoriisihaine.blogspot.com
babyblue spune:
:))))))) pai da, barbatul greseste cand se lasa prins cu amanta.:)))
_
Babyblue va pupa pe toti!!
In asteptarea unui ingeras in viata noastra....
Laura25 spune:
citat din mesajul lui XIO ca aia pe care ii stiu eu de-aia traiesc linistiti si cu sotiile si cu amantele, ca sunt destepti si stiu sa departajeze sexul de relatie. |
Asta este intr-adevar dovada de inteligentza superioara. Cu siguranta au un IQ peste medie, or fi niste genii ceva.
Am marfa la bazar umanitar DC
Laura, mami de shtrumphi gemeni: Bianca Andreea si Rares Mihai (13.06.2005)
Cugetari gemene, Poveste cu shtrumphi
'Cos what I feel is the only truth for me
denizel spune:
citat din mesajul lui babyblue eu sunt egoista si nu mi place sa ma stresez. ador sa stau cu copiii, sa fac lectii cu ei, sa ma joc cu ei, sa pictam impreuna, dar chestiile murdare nu-mi plac, sotul meu ma accepta asa cum sunt, ca de aia m-a luat.:)))) _ Babyblue va pupa pe toti!! In asteptarea unui ingeras in viata noastra.... |
Pai atunci mai bine iti iei un webkinz de pe net . Ce rost are sa te chinui cu o sarcina si o nastere? (care nastere, oricum ai suci-o si ai invarti-o, nu e tocmai o placere lipsita de "chestii murdare").