Epilepsie (3)
Raspunsuri - Pagina 3
stefanut-08 spune:
Buna dimineata,
[Vio] - ma bucur tare mult ca ai reusit sa ne scrii. Ti-am simtit lipsa zilele astea cand nu ai intrat pe forum.Inteleg foarte bine prin ce treci si ma rog sa gasiti solutia care sa opreasca crizele Irinei. Sigur asa va fi si va urma o perioada linistita.Acelasi diagnostic il are si puiul meu, doar ca la el crizele sunt controlate medicamentos.Si mie imi este frica sa nu revina crizele, sa fie mai rau ca acum. Am invatat sa ma multumesc cu putin si ii cer mereu lui D-zeu sa nu fie mai rau decat este acum si sa ma descurc mai departe in cresterea lui.
Sa stii ca nu imi faci rau cu mesajele tale, ma regasesc si pe mine in ceea ce scrii tu.Ar fi tare bine daca nici un copil din lume nu ar suferi, daca nu ar exista boli grele ptr care nu exista vindecare...Nu stim de ce copilasii nostri trebuie sa treaca prin asta, de ce D-zeu i-a ales pe ei. Mama mea este cel mai mare sprijin pentru mine, ea imi spune mereu ca D-zeu nu o sa ma lase singura si ca dupa o suferinta mare urmeaza o bucurie la fel de mare.Nu ne ramane decat sa speram ca asa va fi!!Irinei
Azi se anunta o zi ploioasa asa ca iar o sa stam mai mult prin casa. Stefanut este alb ca varul, se vede ca sta mult in casa.Irina este deja bronzata. Abia astept sa vina acasa, imi este dor de ea chiar daca a lipsit numai 2 zile de acasa.Are atata energie si veselie ca reuseste sa ma inveseleasca si pe mine.
Va doresc o zi frumoasa!!!
pisellino spune:
Vio m-a tinut inima la diagnosticul Irinei, acu incep sa vad ca seamana pe departe cu Robi, adica
epilepsie focala farmacorezistenta, retard psihomotor, a fost si robi o perioada pe piridoxal deci suntem tot acolo. imi pare rau ca a mai facut Irina crize, as vrea sa fim acolo toate sa ne jelim una pe alta dar ce sa facem, mergem inainte...pentru copilasii nostri
te imbratisez si sunt alaturi de voi