Am procedat gresit?

Am procedat gresit? | Autor: karfe

Link direct la acest mesaj

Sambata merg la un magazin de incaltaminte in zona Militari care incepe cu D. sa-i cumpar copilului slapi.Acolo sta linistit ca se uita la desene.Stau 30 minute probez,in sfarsit ma hotarasc ce sa-i cumpar,coada la casa (nici o probleme oricum copilul era la desene),un vanzator singur care se misca in reluare si cu un chef de viata specific generatiei,mai era o persoana in fata mea cand vad ca renunta afland ca nu se poate plati cu cardul.
Eu nu am cash de loc la mine.
Deci dupa aproape 1h de stat in magazin constat ca nu pot cumpara.
Ii atrag atentia tanarului de la casa ca nu a procedat corect si ca trebuia sa anunte ca nu se poate plati cu cardul mai ales ca era coada mare .El imi arunca in fata un afis care era cazut ca scria ca nu se poate plati cu cardul in dreptul casei.Da ,dar eu dupa 20 minute de stat la coada am ajuns in dreptul afisului.
Ii dau produsele si-i spun sa le pastreze sa ma duc sa scot bani,el le arunca si-l pune pe un coleg sa le puna in raft la loc,intentionat ca sa ma scoata mai tare din sarite.
Nu mai spun nimic iau copilul si plec f.suparata.Cel mai tare de atitudinea cumparatorilor din magazin.
Cel putin inca 4 persoane au plecat de la coada cand au auzit discutia mea cu vanzatorul ca nu se poate plati cu cardul,nimeni nu a mai ripostat,o doamna mi-a atras atentia ca o deranjez ca ea are cash si nu card.
Spre seara tot analizand problema la rece mi-am zis ca nu trebuia sa plec de acolo fara sa-i fac reclamatie vanzatorului,deoarece am vb. civilizat cu el,si atitudinea lui fata de toti clientii era de "sictir".
Voi ce ati fi facut?
Am si eu o intrebare,pentru ca vad ca situatia de criza la noi are o alta fateta fata de restul lumii,comerciantii isi bat joc de clienti,in loc sa-i recastige:atata timp cat eu nu vad bani fizic si sunt platita doar prin card,in situatii in care mi se cer cash,si nu pot plati cum se actioneaza?
Ma intereseaza doar ca titlu informativ.


Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns paulina85 spune:

De multe ori patronul nu stie ce se intampla in magazin deci o reclamatie locala ar fi fost binevenita. In afara de vanzator ar trebui sa fie un sef de magazin prin spate in birouri.
Daca la Deichmann ai fost afla ca acolo este intotdeauna coada si vanzarile le merg foarte bine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cristina_C spune:

Si eu am patit-o de cateva ori (temporar nu se putea plati cu cardul, nici macar nu scria la casa!) si m-am invatat minte, cand nu am cash, la intrarea in magazin intreb intotdeauna la casa daca este vreo problema. De cateva ori am renuntat la cumparaturi pentru ca nu avem automat de bani in apropiere dar, o data, am rugat vanzatorul sa-mi retina cumparaturile pana fac rost de bani si a zis da. Asa ca, in cazul tau, civilizat ar fi fost ca vanzatorul sa-ti puna deoparte cumparaturile pentru ca si tu l-ai rugat civilizat sa o faca. Nu stiu insa daca era si obligat sa tina cont de rugamintea ta sau daca era, pur si simplu, o favoare pe care putea sau nu putea sa ti-o faca - desi mie mi se pare normal sa te ajute! Sigur ca e frustrant sa pierzi atata timp in magazin. Judecand insa tot la rece, ei si-au facut datoria sa anunte lumea punand anunt la casa, deci sunt acoperiti in caz de reclamatii. Ramane de vazut daca poti reclama atitudinea lui neprietenoasa...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Nu mai cumpara de la ei si gata. Daca toata lumea ar face la fel, sa vezi cum s-ar "civiliza" imediat DPDV legal nu ai ce sa le spui, era afis....ca era prost pus..asta e.. Frustrant intr-adevar, dar singurul lucru pe care-l poti face e sa-i faci o reclamatie. Cine stie, poate nu esti singura careia i s-a adresat nepoliticos si incep si sefii lui sa-si puna semne de intrebare...

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, PARTY 3 ANISORI , de la 3 la 4 ani , Turcia 2009
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei, www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2


bijuterii noi la UNIQUE BIJOUX


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jessie spune:

Am fost intr-o zi sa-mi cumpar sushi (take-out), si desi aveau un anunt mare cum ca nu le merge masinaria de platit cu cardul, deci acceptau doar cash, tipa din fata mea probabil ca nu l-a vazut. Iar cand a ajuns la casa, si-a dat seama ca nu are cu ce plati. Ei bine, vanzatorul (nu stiu daca e si patronul sau nu), i-a spus ca nu e nicio problema, o sa-i dea banii altadata! Tipa se tot scuza, le-a dat si cartea ei de vizita, si a zis ca doar saptamana viitoare ajunge inapoi la ei. Dar el a zis din nou ca e foarte bine si asa!
Eu zic ca asta e nivelul de customer service pe care trebuie sa-l pretindeti. Nu avea nici un motiv acel tanar de la casa sa fie nepoliticos, MAI ALES ca hartia era si picata pe jos. Eu nu inteleg de unde avem noi romanii atata ura in noi, de ce primul nostru impuls e agresivitatea..
Insa cu siguranta trebuia sa-i faci reclamatie, altfel nu se vor invata niciodata si nici alti clienti nu vor prinde curaj sa faca la fel.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali_mete spune:

De ati sti voi cati clienti spun "asteapta ca ma intorc" ,si nu se mai intorc!!
Doar cu atitudinea de nesimtire nu sunt de acord,in rest,poate o mai fi avut cativa clienti care au spus ca se intorc si dusi au fost .
Acolo nu se putea retine un anumit produs? Pana si la alimentara se poate,lasi numele,produsele sunt puse cu un biletel pe ele pentru perioada spusa de client,cu numele pe ele,si daca nu se intoarce clientul in timpul spus,se pune produsul la loc.

Lali,mami+ Paul-Iuliansi+ Vali,tatiin devenire = NOI,o familie care vrea sa fie fericita !!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

De cate ori intru intr-un magazin ma uit sa vad daca au dispozitivul in cauza pe tejghea sau intreb.
Inteleg ca te-a deranjat plictiseala vanzatorului , si pe mine m-ar deranja.

Recent am fost intr-un magazin , am gasit o salopeta draguta si cum nu se putea plati cu cardul i-am spus sa mi-o tina (era singura) , ca imi scot bani si vin. Cand am ajuns , dupa vreo 15-20 de minute (i-am spus ca merg si in magazinul mare) , era la locul ei ,eexpusa.
N-am zis nimic pt. ca o inteleg , sunt multe pers. care spun ca vin si nu mai vin.

***Fur is for petting**

http:/www.4animals.ro/ajuta.html/

www.adoptiicaini.ro
www.adoptiipisici.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Legal nu ai ce sa faci. Au procedat corect insa ca si marketing e un dezastru. O informare catre conducerea societatii ar fi fost cea mai potrivita varianta din punctul meu de vedere.

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Reclamatie scrisa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bulinuta27 spune:

tot la D am fost si eu dar in berceni...si in vitrina aveau un pret la raft altul...eu nu am vazut la raft...caci nu m-am uitat la cutie...ajung la casa imi zice alt pret ...am chemat managerul si i-am zis asa: daca aveti aceeasi pereche de incaltari la doua preturi diferite ce facem in situatia asta? vanzatorul zice: pretul de la raft intr-un mare sictir, daca vreti luati daca nu, nu...io ma uit cu o figura tampa la manager si intreb: asta e atitudinea normala la dvs in magazin? la care manageru imediat: doamna plateste pretul cel mai mic

bulinuta mamica de bulinel dragutel

Poze noi


www.onetruemedia.com/shared?p=1ad6bcc6cb70cbb27cf08c&skin_id=0&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">minune mica

Poze



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eusunteuasa spune:

ii puteai face reclamatie scrisa ca a fost arogant, insa faza cu plata prin card cred ca e greseala ta. In mod normal,intrebi de la inceput daca accepta plata prin card, aici nu e vina lui; nu toate magazinele accepta si e de datoria mea ca si cumparator sa stiu daca doar ma uit in acel magazin sau si pot cumpara ceva

Mergi la inceput