Dovlecei de sept-oct 2009 *100* a venit primavara"

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Iulika29 spune:

Va multumesc, fetelor!!

Nu stiu ce fel de virus e(l-au numit un simplu, usor virus).Daca era ceva vreo bacterie sau un virus mai periculos ieseau la analize.Analizele sunt perfecte.Aici cica in ultima vreme copii de dupå 6 luni au episoade din astea (chiar si mai urate), fara a depista exact ce si cum e..Si mai depinde si de la copil la copil..Acum nu stiu ce så spun..Probabil asa e.

La spital suntem mereu tratati bine..Numai ca atunci cand mergi la urgenta, riscul sa stai cu orele e foarte mare, pt ca mereu vin cazuri mult mai urgente si se lungeste treaba.In rest daca intrebi cat mai dureaza , ca au trecat deja cateva ore , nu stiu cum så iti raspunda mai frumos ca au primit cazuri urgente si ca va veni imediat ce sunt liberi medicii..Dar asistentele sunt mereu prin preajma så ne mai intrebe cum suntem si så ne aduca aminte ca : ,vine, vine medicul in curand!'

www.webshots.com/user/IulikaB" target="_blank">POZE

Iuliana, Cea mai Fericitå de Bruce Nicholas (14.08.2009)

Bruce, minunea noastrå

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns hepilica spune:

Citat:
citat din mesajul lui Iulika29

La spital suntem mereu tratati bine..Numai ca atunci cand mergi la urgenta, riscul sa stai cu orele e foarte mare, pt ca mereu vin cazuri mult mai urgente si se lungeste treaba.In rest daca intrebi cat mai dureaza , ca au trecat deja cateva ore , nu stiu cum så iti raspunda mai frumos ca au primit cazuri urgente si ca va veni imediat ce sunt liberi medicii..Dar asistentele sunt mereu prin preajma så ne mai intrebe cum suntem si så ne aduca aminte ca : ,vine, vine medicul in curand!'

iulika - dar sa stii ca asa e si in romanica. la fel iti spun si aici la urgenta "vine, vine medicul... maine".

si asistentele la fel stau prin preajma....si isi asteapta dreptu'.