Magazin de cartier sau on-line ?
Raspunsuri - Pagina 2
ladyJ spune:
Normal ca preturile din magazine sunt mai mari decat preturile de pe un magazin virtual. Costurile sunt altele.
Pentru un magazin virtual ai nevoie de cineva care sa-ti faca site-ul. Cu cat il vrei ma atractiv, mai modern, mai elaborat, cu atat platesti mai mult.
Apoi ai nevoie de cineva care sa ti-l optimizeze in motoarele de cautare, dupa anumite cuvinte cheie.In functie de competitie(si e competitie )variaza costul optimizarii.
Ar mai fi administrarea site-ului, pe care o poti face tu(adaugat produse noi, oferte, schimbat una-alta,etc) Daca esti varza si nu te pricepi, ori inveti ori platesti pe cineva.
Pentru articole de copiii competitia este mare pe net. Singurul tau avantaj ar fi pretul, daca te adresezi publicului cu venituri mici. Daca reusesti sa tii preturile sub ceilalti, ai sanse. Oricum competitia va sta cu ochii pe tine si se prea poate ca ei(in functie de resurse) sa-si permita preturi sub preturile tale.Iar daca optimizarea sau reclama lor virtuala sunt mai bune, ei vor fi vazuti primii de catre clienti. Ma rog, e o lupta continua ca peste tot.
Magazinul..real, in schimb, are avantajul alegerii de moment. Pe net, cauta cei care vor sa cumpere acel produs. Daca ai magazin la strada, o sa ai si clienti care nu s-au gandit in prealabil sa cumpere, dar au vazut magazinul, au intrat si au cumparat...daca le-a placut, daca au gasit ceva util acolo.Tot asa, recomandarile merg mai bine ´´vezi ca e un magazin pe colt la piata x, am luat eu o pereche de pantaloni foarte frunosi si ieftini..´´(cam asa)
Doar ca ai nevoie de angajati(ceea ce nu e neaparat nevoie la magazin virtual mai ales la inceput) ai nevoie de spatiu, ai nevoie de stocuri plus altele care tin de administratie.
Eu zic sa iti faci un plan, sa calculezi concret costurile, riscurile si avantajele si apoi poti decide, in functie de bugetul tau, pregatirea ta, resursele tale de marfa, etc.
Alizee spune:
Citat: |
citat din mesajul lui geniest Parerea mea e ca si consumatorul roman de hainute pentru copii incepe sa se educe in sensul in care incepe sa-si dea seama ca preturile din magazinele romanesti sunt exagerate iar calitatea nu le justifica....asa incat shoppingul pe internet va prinde aripi (aici incluzand si shoppingul international). Din experienta iti spun ca un magazin traditional este f costisitor. Sunt avize, autorizatii, etc pe care trebuie sa le ai cu toptanul....cand ti-e lumea mai draga te trezesti cu control ba de la primarie, ba de la protectia...nu stiu care.....ceea ce inseamna amenzi de platit fara doar si poate. Niciodata nu vei fi in regula, desi tu asa crezi... |
Aici, ai dreptate. Dar un magazin virtual nu "beneficiaza" de asemenea controale ?
allinta
Alizee spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ioana_77 Poti incepe intai afacerea pe net si daca nu merge prea bine sa te dezvolti cu un magazin fizic. Si eu as fi vrut sa deschid o asemenea afacere, dar nu am avut banii necesari. SI sunt revoltata de preturile din magazine. succes! |
Mai degraba as deschide intai pe cel fizic si, daca ar fi cazul, unul on-line.
Multumesc.
allinta
Alizee spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ladyJ Normal ca preturile din magazine sunt mai mari decat preturile de pe un magazin virtual. Costurile sunt altele. Pentru un magazin virtual ai nevoie de cineva care sa-ti faca site-ul. Cu cat il vrei ma atractiv, mai modern, mai elaborat, cu atat platesti mai mult. Apoi ai nevoie de cineva care sa ti-l optimizeze in motoarele de cautare, dupa anumite cuvinte cheie.In functie de competitie(si e competitie )variaza costul optimizarii. Ar mai fi administrarea site-ului, pe care o poti face tu(adaugat produse noi, oferte, schimbat una-alta,etc) Daca esti varza si nu te pricepi, ori inveti ori platesti pe cineva. Pentru articole de copiii competitia este mare pe net. Singurul tau avantaj ar fi pretul, daca te adresezi publicului cu venituri mici. Daca reusesti sa tii preturile sub ceilalti, ai sanse. Oricum competitia va sta cu ochii pe tine si se prea poate ca ei(in functie de resurse) sa-si permita preturi sub preturile tale.Iar daca optimizarea sau reclama lor virtuala sunt mai bune, ei vor fi vazuti primii de catre clienti. Ma rog, e o lupta continua ca peste tot. Magazinul..real, in schimb, are avantajul alegerii de moment. Pe net, cauta cei care vor sa cumpere acel produs. Daca ai magazin la strada, o sa ai si clienti care nu s-au gandit in prealabil sa cumpere, dar au vazut magazinul, au intrat si au cumparat...daca le-a placut, daca au gasit ceva util acolo.Tot asa, recomandarile merg mai bine ´´vezi ca e un magazin pe colt la piata x, am luat eu o pereche de pantaloni foarte frunosi si ieftini..´´(cam asa) Doar ca ai nevoie de angajati(ceea ce nu e neaparat nevoie la magazin virtual mai ales la inceput) ai nevoie de spatiu, ai nevoie de stocuri plus altele care tin de administratie. Eu zic sa iti faci un plan, sa calculezi concret costurile, riscurile si avantajele si apoi poti decide, in functie de bugetul tau, pregatirea ta, resursele tale de marfa, etc. |
LadyJ, deocamdata caut raspunsuri. Dar m-ar incanta mai mult cel real. In ciuda controalelor de tot felul...
Hainutele, dintr-un magazin de cartier, sunt mult mai aproape de oameni; pot fi pipaite, probate si cumparate fara costuri de transport.
Voi mai vedea, ce posibilitati ne va oferi economia noastra romaneasca...
allinta
geniest spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui allinta
Aici, ai dreptate. Dar un magazin virtual nu "beneficiaza" de asemenea controale ? allinta |
De regula un magazin on line isi are sediul social intr-un apartament (al tau sau al altei persoane)...vin mai rar in control in casele oamenilor...
Pe de alta parte sunt multe hotarari ale consiliilor generale ale primariilor (ba de sector, ba generala)care impun muuulte conditii...de exemplu, eu habar nu aveam ca la intrarea in magazin (in exterior) trebuie sa ai cos de gunoi metalic in care clientul fumator sa-si poata arunca tigara in momentul in care decide sa intre in magazin...pe noi ne-au amendat pe chestia asta...
Pentru afisaj exterior - reclama iti trebuie multe autorizatii care se obtin pe bani multi...
Spatiul (in caz ca nu esti tu proprietar) este scump daca este intr-o zona cu vad bun (20-30 euro/mp)si la inceput platesti si garantie (de regula 2 chirii)...oricum cheltuielile initiale sunt mari pt. un magazin stradal...
Alizee spune:
Citat: |
citat din mesajul lui geniest De regula un magazin on line isi are sediul social intr-un apartament (al tau sau al altei persoane)...vin mai rar in control in casele oamenilor... Pe de alta parte sunt multe hotarari ale consiliilor generale ale primariilor (ba de sector, ba generala)care impun muuulte conditii...de exemplu, eu habar nu aveam ca la intrarea in magazin (in exterior) trebuie sa ai cos de gunoi metalic in care clientul fumator sa-si poata arunca tigara in momentul in care decide sa intre in magazin...pe noi ne-au amendat pe chestia asta... Pentru afisaj exterior - reclama iti trebuie multe autorizatii care se obtin pe bani multi... Spatiul (in caz ca nu esti tu proprietar) este scump daca este intr-o zona cu vad bun (20-30 euro/mp)si la inceput platesti si garantie (de regula 2 chirii)...oricum cheltuielile initiale sunt mari pt. un magazin stradal... |
Eu ma gandeam ca 10.000 lei sunt suficienti pt cheltuieli de constituire si aprovizionare cu marfa.
Este insuficient oare ?
allinta
Al_Ma spune:
Allinta, daca iti deschizi magazin on-line, da-mi si mie un PM, ca eu sunt cu ochii numai dupa magazine pt copii
Alina si Mara