Inseminare [42]
Raspunsuri - Pagina 16
ella28 spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui peta ella - multumesc de raspuns ![]() ma gandeam ca daca simti ca ar fi o problema la nidatie poate ar trebui sa verifici nivelul de progesteron, sa nu fie asta cauza. Sau ai facut deja analize? |
Am facut o singura data analiza de progesteron in Z21, a fost ok. Oricum la cele 2 inseminari facute am luat Arefam- progesteron deci. Nu cred ca asta e problema... as vrea sa stiu care este problema. Nu stiu de ce dar ma simt vinovata dupa fiecare esec desi se pare ca problema la noi cea mai mare este la sot...Oricum nu ma consoleaza care e "vinovatul", eu sper sa avem un bebe impreuna.
peta spune:
ella -
stiu, si eu ma simt la fel, mai ales ca sotul nu are probleme. La fiecare esec simt ca-l dezamagesc si ma simt si eu dezamagita si ... nu stiu, "nefunctionala", defecta... ![]()
Si eu mi-as dori foarte mult sa vad cumva ce se intampla pe acolo, sa stiu si eu care e problema. Apropo de "feelinguri": eu cred (desi nu se bazeaza pe ceva logic) ca la mine e o problema care nu a fost descoperita inca, si pana nu se rezolva nu o sa am succes
. Asta e senzatia mea, nu pot sa spun de ce...
ella28 spune:
Peta atunci fa analize cat mai multe : pentru rezerva ovariana, pentru tiroida, anticorpi antispermatici, lupus, factor v leiden, aa cardiolipina, analize de sange etc cat mai detaliate ca sa elimini/cunosti eventualele probleme si sa te linistesti.
Eu te cred...ca eu le-am facut ![]()
sorinake spune:
buna, fetele!
eu am fost la prima monitorizare, z9, iar rezultatele cam slabute:
uter in AVF, diam de 56/37cm
miometru eco (ceva - nu inteleg) omogena
subseros posterior , nodul hipocogen, diametru 30/24 mm
endometru trilamelar, grosime 8 mm
canal cervical cu lungimea de 33mm
od - diam 34/27, aspect eco normal
os - diam 37/28, aspect eco normal, prezentand 1 folicul de 16/13
fara lichid in douglas
urmatoarea eco, vineri, z11. sa vedem cum iese, daca dr nu e multumit, facem IA luna viitoare si incepem stimularea cu closy. 
_
http://lt1f.lilypie.com/76gqp2.png
http://www.petitieonline.ro/petitie-p28651051.html
peta spune:
ella analize am tot facut: rezerva e buna, tiroida e ok, analizele de sange sunt bune, anticorpii antispermatici buni si aia...celelalte doua nu stiu ce sunt, o sa ma uit.
Cand mi-a vazut dr Dracea dosarelul cu analize a zambit, a zis ca am facut cam tot ce se putea face in materie de analize...inclusiv nenorocirea aia de hsg...
cand te duci la monitorizare?
sorinake de ce zici ca sunt slabute rezultatele, endometru arata bine pentru z9 si foliculul la fel, din cate ma pricep...
dankutza spune:
Carla pe perioada sarcinii am luat, inca de inseminare acifol 5mg 1cp/zi pana in trimestrul II. DIn saptamana 7, am pus vaginal ARefam (un fel de progesteron) 200mg, la inceput si apoi 100mg, timp de vreo 2 luni. De pamplezir, dupa cum mi-a spus Cezara, pt ca nu aveam nici un simptom ca as avea nevoie de el. In rest, nu am luat nici un medicament. Mi-am facut analizele si am constat ca stau foarte bine cu toate, deci ce rost ar fi avut sa ma indop cu medicamente. Cezara a vrut sa imi dea Elevit, dar eu am refuzat, pe motiv ca imi vor face pofta de mancare. Asta imi mai trebuia, la tonajul meu! Ah, am luat din cand in cand, atunci cand am considerat eu ca ar fi vorba de niste mici contractii, cate un No-Spa, dar nu am luat nici macar o folie pana acum. 
24+ moi si
Cezara Maria
sorinake spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui peta ella analize am tot facut: rezerva e buna, tiroida e ok, analizele de sange sunt bune, anticorpii antispermatici buni si aia...celelalte doua nu stiu ce sunt, o sa ma uit. Cand mi-a vazut dr Dracea dosarelul cu analize a zambit, a zis ca am facut cam tot ce se putea face in materie de analize...inclusiv nenorocirea aia de hsg... cand te duci la monitorizare? sorinake de ce zici ca sunt slabute rezultatele, endometru arata bine pentru z9 si foliculul la fel, din cate ma pricep... |
peta, sunt suparata ca ovulez tot pe partea stanga, iar ovarul drept nu vrea sa functioneze cum trebuie. la laparo, cand mi-a desfundat trompa, cea mai mare problema era la trompa stanga, iar de ovulat eu ovulez aproape numai pe stanga. oare in 3 luni e posibil sa se infunde trompele daca nu am racit?
http://lt1f.lilypie.com/76gqp2.png
http://www.petitieonline.ro/petitie-p28651051.html
korina spune:
Ca tot intrebati de acidul asta folic este fff important sa-l luati cu cateva luni inainte de a ramane gravida,si doza zilnica sa nu depaseasca 1 mg.Va citez un articol,si am sa subliniez punctele mai importante,iar astia cu chestiile astea nu se joaca deloc:
Agence de la santé publique du Canada
www.santepublique.gc.ca
Pourquoi toutes les femmes qui pourraient devenir enceintes devraient prendre de l'acide folique
Qu'est-ce que l'acide folique?
L'acide folique, ou folate ou folacine, est l'une des vitamines B qui contribue à la croissance harmonieuse du fœtus. C'est une vitamine essentielle au développement normal de la colonne vertébrale, du cerveau et du crâne de votre bébé, particulièrement durant les quatre premières semaines de la grossesse. Il est donc important de commencer à prendre des suppléments vitaminiques contenant de l'acide folique avant de devenir enceinte afin de réduire le risque d'anomalies du tube neural.Qu'entend-on par anomalies du tube neural ?
Les anomalies du tube neural (ATN) sont des malformations congénitales dues à un défaut de fermeture du tube neural durant les premières semaines de la grossesse qui entraînent des anomalies de la colonne vertébrale, du cerveau ou du crâne pouvant aboutir à la mort du bébé ou à une infirmité qui persistera toute sa vie. Le tube neural se ferme au début de la grossesse, souvent avant que la femme apprenne qu'elle est enceinte. Le spina bifida est l'ATN la plus fréquente.
Une dose de 0,4 mg par jourToutes les femmes susceptibles de devenir enceintes devraient prendre une multivitamine contenant 0,4 mg d'acide folique tous les jours. Afin de réduire le risque d'ATN, vous devriez commencer à prendre le supplément vitaminique au moins trois mois avant d'être enceinte et continuer tout au long des trois premiers mois de votre grossesse. Parlez-en à votre professionnel de la Santé pour connaître le supplément qui vous convient le mieux.
Vos antécédents
Si vous avez déjà eu un enfant porteur d'une ATN ou s'il y a des cas d'ATN dans votre famille, consultez votre médecin. On vous conseillera peut-être de prendre une plus forte dose d'acide folique. Si vous êtes diabétique, obèse ou épileptique, le risque d'avoir un bébé atteint d'une ATN est plus élevé; vous devriez donc consulter votre médecin avant de planifier une grossesse.
Une alimentation équilibrée
Même si l'on prend un supplément vitaminique, il demeure néanmoins nécessaire d'avoir une alimentation saine et équilibrée conforme au Guide alimentaire canadien pour manger sainement . Parmi les bonnes sources ou les sources excellentes d'acide folique figurent les légumes vert foncé (le brocoli, les épinards, les petits pois et les choux de Bruxelles), le maïs, les pois secs, les haricots secs, les lentilles, les oranges et le jus d'orange. Les pains de blé entier et les aliments enrichis en acide folique fournissent également des quantités importantes de cette vitamine.
Ne pas abuser d'une bonne chose
Ne prenez pas plus d'une dose par jour de supplément vitaminique, comme il est indiqué sur l'étiquette du produit. Il n'est pas recommandé de dépasser la dose de 1 mg par jour d'acide folique sans demander l'avis de votre médecin. À fortes doses, certaines substances comme les multivitamines pourraient faire plus de tort que de bien. C'est particulièrement vrai dans le cas de la vitamine A sous la forme de rétinol. Essayez de choisir un supplément qui contient de la vitamine A sous forme de bêta-carotène plutôt que de rétinol. Cette différence est indiquée sur l'étiquette.
Les ATN peuvent-elles être détectées avant la naissance?
Certaines ATN peuvent être détectées avant la naissance à l'aide de tests de dépistage prénatal. Si vous êtes enceinte et désirez en savoir plus sur le diagnostic prénatal des ATN, discutez avec votre professionnel de la Santé du dépistage sanguin prénatal ou de l'échographie prénatale, deux tests qui pourraient vous renseigner sur la présence ou non d'une ATN chez votre enfant.
Acide folique, 2008 - Mise à jour des renseignements
Santé Canada lance une campagne de sensibilisation à l'acide folique
L'acide folique et les anomalies congénitales - Votre Santé et vous
Korina 26+
peta spune:
sorinake nu stiu ce sa zic cu trompa, cred ca depinde foarte mult si de cauza care a dus initial la infundarea ei. Adica ma gandesc ca daca a fost de la o raceala si intre timp n-ai mai racit, n-ar trebui sa se infunde... Dar ti-a zis doctorul de ce nu ovulezi si cu dreptul?