FIV IASI (4)
Raspunsuri - Pagina 5
ElenaTudor spune:
Buna, fetelor! sunt extrem de noua pe forumul vostru, desi va citesc de multa vreme. Pe scurt, mi s-a recomandat FIV ca fiind singura solutie pentru o sarcina. Am 33 de ani si endometrioza severa. Am avut mai multe interventii chirurgicale, in urma ultimei (de 2 saptamani) mai am "disponibil" doar trei sferturi dintr-un ovar, restul fiind extirpat. Am nevoie de un medic extrem de rabdator si de bun. Mi s-a recomandat Ungaria, dar nu cred ca pot trece peste bariera comunicarii cu ei. Saptamana asta demarez toate analizele nesesare si o sa am nevoie de opiniile voastre.
Eu sunt din Ardeal, medicul meu e din Cluj (Dr. Sprinjan Dan, un om minunat) dar nu se ocupa de FIV. Cu niciun ovar am sanse sa il nasc pe Tom Degetel sau pe Degetica.
Orice, doar un puiut de om sanatos sa fie.
Va rog sa ma sfatuiti. Va multumesc si ma rog pentru ca dorintele noastre sa fie auzite si indeplinite. Si mai ma rog pentru optimism.
pogonici1977 spune:
ia calea ungariei..fereste de roamanica noastra..caci sansele de face pe tom degetel aici la noi sunt reduse..in ungaria gasesti contra cost traducatoare...
intra pe FIV UNGARIA..caci si eu merg la budapesta.pe 15 sept am programare la ei...
vei afla mai multe citind forumul ce ti lam recomandat
sophie76 spune:
Draga ElenaTudor, bine ai venit printre noi si ti urez sa ti se indeplineasca visul cit mai repede.
FIV se face si la Cluj, din cite stiu eu si e cel mai ieftin din tara. oricum tu fiind din Ardeal , daca nu preferi Clujul, cred ca logistic cel mai usor ti-ar fi sa mergi in Ungaria. Nu inteleg de ce te sperie comunicarea cu ei, exista medici care vorbesc engleza atit la Budapesta cit si la Szeghed sau mai exista varianta translatorului. Daca intri pe topicul FIV Ungaria, gasesti acolo chiar pe prima pagina informatiile necesare si poti citi si din experienta fetelor care au fost.