Urmari avort spontan sau nu?

Urmari avort spontan sau nu? | Autor: mau1234

Link direct la acest mesaj

Buna,
Sunt noua pe acest forum si apelez la voi in speranta ca sunt aici si medici care modereaza forumul sau printre cititori sunt medici care ma pot sfatui legat de o problema:
Pe 1 februarie 2009 am suferit un avort spontan, sarcina de 5 saptamani. Nu a fost nevoie de chiuretaj, am stat internata in spital, cu antibiotice, 5 zile. Apoi am mai luat 2 zile antibiotice (ampicilina, 2 doze de 500 mg de cate 2 ori pe zi) si antiinflamatoare (supozitoare Carpicon, cate 2 pe zi). Am sangerat 5-6 zile, moderat, mi s-a spus ca s-a eliminat complet sarcina, in mod natural.
De ieri, 10 februarie, am inceput sa am dureri, cand surde, cand acute, in partea dreapta jos, la incheietura piciorului. Uneori, durerile imi raspund si in spate, la mijloc.
Am fost azi dimineata la medicul care s-a ocupat de mine in spital, am facut eco, iar rezultatele sunt:
Uter RVF, cavitate cu lama de lichid si cateva ecouri interne
Chist bilocular ovar stang 23,6 mm
Anexa dreapta mult ingrosata
Ovar drept cazut spre Douglas, polichistic, 31,9 mm
Medicul meu mi-a spus ca este o simpla congestie in urma avortului suferit de curand si ca ar trebui, pentru inceput, sa refac analiza hormonului Beta HCG. Am refacut-o, maine am rezultatele.

Nu inteleg insa daca cele 2 dimensiuni din analiza sunt dimensiunile ovarelor cu tot cu chist sau dimensiunile chisturilor luate separat. Stie cineva? Medicul meu mi-a spus sa nu ma gandesc la asta, ca nu este nimic important...
Stiu ca uter RVF inseamna uter retrovers, asta este OK, stiu si discutiile din jurul acestei particularitati fizice, cum ca ar fi probleme sa se ramana insarcinata...

V-as fi recunoscatoare daca m-ati mai lumina putin legat de acele chisturi si de legatura lor cu avortul spontan suferit de curand, precum si cu durerile pe care le resimt acum. Ca tratament al durerilor mi s-a dat Carpicon supozitoare, 10 zile, cate 2 pe zi.