Pepenasi de iulie-august 2008 (71)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ariadnabr spune:

Marina asa mi-a facut si Julia acum cateva zile, mie aici mi s-a spus asa, paracetamol (si daca sunt dintii si daca e rosu in gat), atenueaza din durere. Hidratare, la nevoie lasa laptele si foloseste apa fiarta si racita. Poate sa stea nemancata si pana la 24 de ore, daca o hidratezi va fi ok. Vomita de nervi sau vomita la mancare, aia e intrebarea...ca daca vomita mancarea, aia n-are legatura cu dintii, poate fi rosu in gat sau enterocolita si ambele sunt de mers la medic. Incearca paracetamoulul, vezi daca ajuta. In principiu, are nevoie de lichide 40 ml la ora. Apoi aici m-au mai sfatuit sa pun la cantitatea normala de apa jumatate din cantitatea de lapte praf, e mai usor, vezi cum il tolereaza. Fii calma, ok? Va fi bine

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Madalina mamica fericita de Sonia si bebe Julia

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=73416c45ab38350f329596" target="_blank">Slideshow Sonia www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=733e6ffec10c82874e8219" target="_blank">Slideshow Julia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MissJJ spune:

BUna fetele!

Scriu in graba sunt tare busy zilele astea sper sa iasa ceva bun din agitatia asta.