Puiuti de Randunici 2008!! (141)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nicol_conte spune:

..iar cu olita, nici gand sa ma grabesc, e inca prea mica, dar si eu sunt comoda

Mami de Antonia(23apr2008) si Alexia(24aug2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lianam spune:

neatza ...mai spre 12 ....pai da, ca ne-am jucat pana acum, ce sa facem daca toata treaba-i gata .....acu' ne pregatim de fructe, momentul de cosmar, ca mai mult de 2-3 lingurite in momentele cele mai bune, nu reusesc sa o conving...nicol vreau si eu programelul ala (nu prea sunt eu "mester" la inginerii din astea , dar invat, perseverez ... ca am mai filmat duracellu cate putin si zici ca am filmat o zi intreaga nu cateva minute, asa greu se descaraca daca ii dau mamei pe mess)...dau la schimb multi si ce mai soliciti ....aaaa, sa-ti traisca nepotelul/nepotica (nu mai stiu ce ai zis ca e ) sa fie sanatos si el si mamica lui

Liana, mami de Teo

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luny spune:

mersi, fetelor..am emotii ca se uita si l aputzii, sa vedem cum mai e fimoza fiziologica si daca ne trimite la chirurg, de fapt, in mod sigur..

LUNY, mami de bebe MATEI CRISTIAN - Mufarina Pufarina!(16 martie 2008)

Life is to precious to worry about stupid Shit!

Mergi la inceput

Liana , multam de urari. Pt cine mai vrea programelul id-ul meu de mess e nicol_conte

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui luny

mersi, fetelor..am emotii ca se uita si l aputzii, sa vedem cum mai e fimoza fiziologica si daca ne trimite la chirurg, de fapt, in mod sigur..

Aoleu Luny si te duci?

Eu nu am baietel , dar mai mult ca sigur nu m-as duce. Am vazut si am citit odata un articol care m-a infricosat,asemanau chestia asta cu o tortura , sau ceva de genu...brrrr

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luny spune:

Citat:
citat din mesajul lui nicol_conte

Citat:
citat din mesajul lui luny

Aoleu Luny si te duci?