Comori de nov-dec04'(188)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Otiliav spune:

Aime, sanatate multa lui Vladut!
Monica, ce repede ai actionat. Ai simtit cu mana ca are febra asa mica?

Eu am reusit sa merg cu Ana la bazin. Am intrat si eu ca o balenuta veritabila in apa pentru ca e obligatoriu sa intre cu un adult si altcineva de unde. Mie deja mi se pare ca se vede o mica imbunatatire. Ei i-a placut la nebunie si pentru ca saptamana aceasta sunt in medical sper sa ma mobilizez si sa merg zilnic cu ea ca nu-i de amanat cu recuperarea. Acum pe seara imi arata ca poate merge pe varfuri

Am pus si poze din octombrie dar pentru ca prima serie sunt cu ea in carut cu rotile prefer sa le pun link la cele de ieri si de azi .

Ce facem ne mutam de maine de la scutece?

Mami de www.dropshots.com/otiliav" target="_blank">Ana nazdravana (18.12.2004) si Minunea din burtica 33+
Pozele noastre

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns FELIS spune:

incep petrecerileeee!!!...

OTILIA... e o scumpa Anutza... Si cu codite, si in apa... si cu lebedele

Felis si Mihai-Cristian (06.12.04)
pozele noastre,
"Caracterul fara inteligentza poate mult, dar inteligentza fara caracter nu valoreaza nimic" Cicero

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns onitza spune:

Da, Felis, cu Paul merg la logoped. Se balbaie, are dificultati de vorbire, nu mai spun ca nu pronunta pe "c" si "r", asta deja un lux...dar ajungem noi si acolo, vreau sa o iau din timp si sa nu neg ca are o problema.

Oana si Paul Constantin (28.11.2004)

PUIUTUL MEU, PAUL
Varsta Paul

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Otiliav spune:

Ioana, bafta la logoped. Foarte bine ca ai trecut la actiune.
Felis, multumim de complimente . Cu cine mai sta Mihaita acasa, cu tine?

Mami de www.dropshots.com/otiliav" target="_blank">Ana nazdravana (18.12.2004) si Minunea din burtica 33+
Pozele noastre

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns onitza spune: