Va rog, dati-mi un sfat. Nu stiu cui trebuie sa ma adresez pentru a-mi rezolva in termen scurt problema.
Am cumparat un bilet la mare (Albena - Bulgaria) pentru perioada 22 iunie-29 iunie de la o agentie din Galati. Confirmare facuta, plata la fel... Astazi, (cu 5 zile inainte de sejur) am fost sunata si anuntata ca, nu mai am rezervare la hotelul ptr care am platit si ca, agentia din Bulgaria, care e responsabila de aceasta incurcatura imi ofera o alta alternativa: un hotel tot din albena dar situat la 600 m de plaja, sau, la hotel marimar din Obzor. Nici o varianta nu-mi suride deoarece, un hotel e prea departe de plaja si merg cu un copil de 2,5 ani, iar celalalt e undeva intr-o pustietate.
Unde ar trebui sa ma adresez? in minte nu-mi vine decit OPC. Si, plus ca, si eu si sotul ne-am facut cereri de concediu si nu mai putem da inapoi. Iar copilul, ma intreaba in fiecare zi cind plecam la mare.
Multumesc.
Oana
Cred ca OPC este o solutie buna.
Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa
Sa ne spui si noua cum se rezolva si ce zice OPC-ul!
Sorana 17+ si Codrin 3 ani
Where there's a will there's a way!
http://community.webshots.com/user/lorellay15
Dar, of topic, Marimar nu e in pustietate. Noi am fost anul trecut in Albena, anul acesta mergem in Obzor.Asta asa, ca fapt divers.