FIV=pacat?
Raspunsuri - Pagina 2
larissa_79 spune:
Procedeul FIV si implicatiile sale sunt expuse de un medic ortodox intr-o inregistrare audio:
http://www.ortodoxmedia.com/inregistrare/259/Fertilizarea-in-vitro
Ascultand acesta marturie m-am cutremurat!
Practic pentru a se da nastere unui copil sunt ucisi alti zeci de embrioni.
E bine sa te informezi si sa stii exact procedeul FIV si urmarile sale.
Ramane sa asculti, sa analizezi si in final sa cauti in sufletul si ratiunea ta, raspunsul!
Doamne ajuta sa gasesti in sufletul si ratiunea ta raspunsul cel bun!
Larisa si Alexia (13 iulie 2006)
http://www.flickr.com/photos/32393475@N00/
www.sonia.as.ro" target="_blank">S-o ajutam pe Sonia!
xenocid spune:
quote:
Originally posted by larissa_79
Ascultand acesta marturie m-am cutremurat!
Practic pentru a se da nastere unui copil sunt ucisi alti zeci de embrioni.
Aproape o treime din sarcini se sfârsesc natural in primele zile de existenta ale embrionului. Daca dumnezeul vostru exista atunci e cel mai mare abortionist din Univers!
ham spune:
Cuvinte, manipulare prin cuvinte!
Am ascultat expunerea aia cu "NU FIV" si asta am simtit.
Ma intreb ce medic este ala care nu stie diferenta intre un ovul proaspat fecundat si un copil?
Plus ca nu inteleg de ce de fiecare data cand stiinta avanseaza, religia se pune de-a latul (noroc ca nu mai suntem in evul mediu, sa ii arda pe rug).
Hai s-o luam logic.
2 oameni nu pot face copii.
Deci ovulele si spermatozoizii se pierd.
Conform aberatiilor fanaticilor, aia 2 daca fac dragoste fac mare pacat; nu ai voie sa faci asa ceva decat in vederea inmultirii. Ori cei 2 STIU ca nu pot face copiii.
Booon!!!
Lasam asta deoparte si ne gandim...in loc sa pierzi toate ovulele alea (ca sunt de la cea fecundata, e un ovul salvat evident, ca sunt de la o donatoare, banuiesc ca daca doneaza, n-avea chef de copiii, deci din nou un ovul salvat), reusesti sa aduci pe lume un copil.