La noi, La Galati sa veniti! (38)
Raspunsuri - Pagina 14
Ica 1975 spune:
Anul Nou sa va daruiasca sanatate, pace in suflet, prosperitate si sa fie asa cum v-il doriti.
An nou fericit si La multi - multi ani !!!!
Delphin, trimite-ne si noua soare si caldura 
Noi
Ce spui sa si infaptuiesti !
LauraFlo spune:
Buna dimineata si LA MULTI ANI ! Sa fiti sanatoase si iubite !
Sper ca ati petrecut frumos si intens, ca aveti copilasii sanatosi si ca la serviciu toate merg struna !
Va pup !
Laina spune:
La multi ani sanatosi si luminosi, fete inimoase!
Ne primiti si pe noi in clubul vostru? Eu sunt Elena, am 27 ani, si am o printesa pe nume Antonia, nascuta pe 3 mai 2007.
Ce sa mai spun...sunt studenta in ultimul an la drept, asta fiind a doua facultate (am mai facut si Litere). Lucrez la un birou notarial...
Locuim in zona Port, dar suntem dispuse la intalneli in orice zona, ca doar "se ezista" si maxi taxi...
Anyway. Imi pare bine ca v-am gasit, va pup si abia astept sa mai vorbim.
Aici poze cu noi
alinam spune:
Laina bine ai venit in club!
mai fetelor eu ma tot intreb ce ati patit de poastati asa rar? recunosc eu intru pe forum aproape zilnic, da pe la subiectul asta nu mai dau ca stiu ca nu mai posteaza nimeni 
Alina, mama de Vlad (25.09.2005)
Ele spune:
Alino noi suntem mai active pe la altele..scrim noi aici?? ca daca scrim si dincolo ce mai conteaza un post in plus??
La multi ani tuturor galatencelor!! Si eu intru sa vad ce mai ziceti dar voi ...ori sunteti la Brasov si nu stiu eu 

Jucariile mele
Elena & Denisa
NOI
Ele spune:
Elena bine ai venit in club. Esti tiza mea deci. Dar dupa cum eu am schimbat resedinta ..nu au ramas fetele fara Elena, doar s-a schimbat. 
Jucariile mele
Elena & Denisa
NOI
aime spune:
Buna dimineata!
Ele
iaca ca am dat si de cunostinte aici
.