Pacientele optimiste si gravi dr Tutunaru 59
Raspunsuri - Pagina 9
ubirica spune:
Ana,
te imbratisez si iti urez sa iti poti revenii cat mai repede si cu forte proaspete sa o poti lua de la capat cu incredere!!
anaconda2 spune:
multumesc ptr cuvinte si incurajari fetelor . o sa merg inainte , voi face din nou inseminari .
maine trebuie sa merg la o ultima eco , inainte de chiuretaj...
Nu stiu prin ce minune , sa se auda maine inimioara !! cred ca lesin pe scaun...
GINA-MONICA spune:
buna
am si eu o nelamurire care sunt medicamentele ptr stimulare pertul lor schema de tratamant caci dc.T mia zis sa il sun cind imi vine cm si imi explica atunci dar eu vreau sa ma informez ca sa stiu ce ma asteapta ca nu7 stiu daca cind il voi suna o sa aiba timp de vorbit!!
anaconda2 imi pare tare rau de ce ti sa intimplat ori ce am spune noi durerea din sufletul tau doar dumnezeu si timpul o pot alina fi tare si va merita caci cu siguranta iti vei gasi alinare in copii pe care o sa ii ai 

magdita spune:
quote:
Originally posted by GINA-MONICA
buna
am si eu o nelamurire care sunt medicamentele ptr stimulare pertul lor schema de tratamant caci dc.T mia zis sa il sun cind imi vine cm si imi explica atunci dar eu vreau sa ma informez ca sa stiu ce ma asteapta ca nu7 stiu daca cind il voi suna o sa aiba timp de vorbit!!
Gina
, banuiesc ca o sa faci inseminare. Este prima? Dr.T are urmatoarea schema de tratament care poate sa varieze in functie de pacienta :
z5-z9 100mg clomifen citrat ( ovamit sau clostilbegyt, insa am tot auzit ca ar fi mai bun ovamitul, cate 2 pastilutze de 50mg ).Costa cam 10 lei.
Pregnyl, 5000 ui, o cutie de 3 fiole, sa o ai. E posibil sa folosesti o singura fiola, sa nu folosesti niciuna daca se sparg singuri foliculii sau sa folosesti 2 fiole de 5000 ui. Costa aproximativ 60 lei cutia. Pregnylul se face de obicei cand foliculii sunt de cel putin 20mm. Vezi ca pregnylul se gaseste f greu, trebuie sa cauti la mai multe farmacii.
Bafta multa si sa ne tii la curent