FIV 132
Raspunsuri - Pagina 14
marrina spune:
Chiar nu stie nimeni? Dupa un CM care nu a venit de 45 de zile cumnata mea va lua Duphaston la indicatia ginecologului care apoi i-a indicat sa-si faca hormonalele. Vor fi relevante in ziua 3 LH, FSH si estradiolul? Ca de progesteron in ziua 21 nu stiu nici eu ce sa zic la un CM asa de lung si neregulat.
psj spune:
eu le-am facut de multe ori fiind in situatia asta. sunt considerate relevante din cate stiu eu, daca spui ca e suspecta de pcos nu prea e alta solutie.
Moniland spune:
Luck, nu cred ca vor creste 7 mm in 2 zile, mai degraba in 4 zile. Dar nu te speria ca nu conteaza cate zile de stimulare faci. Eu de ex. am facut 13. Bafta maine la eco!!!!
Monica
luck spune:
moniland 
bine ai venit printre noi , eu te astept de azi dimineata.
Si eu m-am gandit tot asa , ca ar mai fii nevoie de 4 zile de stimulare,dar ziua 4 ar fii sambata.Ce zici daca o sa ma stimulez si sambata cand voi face pregnylul tot sambata seara sau duminica seara?
Moniland spune:
Luck, depinde de dr. Eu nu am facut niciodata pregnylul in ziua in care ma stimulam, dar stiu fete care dimineata au facut injectia de stimulare si seara au luat pregnylul.
Mirela_1 spune:
Fetelor, in sfarsit a venit si CM-ul. Cam timid, dar a venit. Ieri seara, cateva picaturi, azi un pic mai mult, dar parca nu asa cum trebuie. Nu prea stiu daca sa consider azi prima zi. Dupa AC, CM-ul e mai putin abundent?
Mirela_1 spune:
Marrina, si eu am luat duphaston dupa primul FIV si daca-mi aduc bine aminte am facut hormonalele la CM.
nusy spune:
Mirelus: uraaa!Bine c-au venit.Pai daca ieri ti-a venit seara tarziu,eu zic sa consideri azi ca fiind prima zi.Si asa e,dupa AC e foarte putin...asa a fost si la mine,abia,abia...eu ,care de obicei,am foarte abundent.Scrie si in prospectul AC chestia asta.
Luck: si mie mi-a dat pregnylul in seara urmatoare celei in care am facut ultima injectie de stimulare.
Nusy
valeria72 spune: