*Aspirante optimiste>20 ani (117)*

Raspunsuri - Pagina 25

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andreutza23 spune:

neata!
hai si eu la o cafea virtuala, ca normala nu beau.mi-e cam somn!

http://tt.lilypie.com/8LHHp3.png - ianuarie 2006

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Gata am venit si eu la o cafea,numai ca a mea este reala
Fetelor de azi pana vineri sunt in medical

anca 19+

Maria
poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns voicu_bebi spune:

neata fetele...hop si eu la o cafeluta...si mi-e si o fomica... va d ca si voi sunteti matinale ca si mine...
sa stiti ca si eu am incredere ca totul va fi bine mai ales ca deja au aparut 2 gravidute dintre noi aspirantele...asa ca zic ca e un inceput bun...
apropo as vrea sa va intreb daca stiti ceva despre dr Mogos de la Polizu ?

19 august 2006!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia20 spune:

`Neata, aspirantele mele!

Fetelor, va astept la odisee, fara voi e monotona atmosfera. Haideti fetelor, faceti teste, bebe e pe drum!

Felicia, 5+

http://bd.lilypie.com/IQ5Bp3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elara spune:

'Neata, fetelor.

Apropo de cafelutza, ia uitati ce am gasit pe site-ul "Testul Barza" in pagina asta - http://www.testulbarza.ro/start.htm , la Totul despre ovulatie, subpunctul - "de ce nu raman insarcinata?" :

"Cofeina
Renuntati la cofeina inainte de conceptie. Din moment ce a fost stiintific demonstrat ca aceasta afecteaza fertilitatea femeilor, ar trebui sa evitati, daca doriti sa ramaneti insarcinata, cafeaua, chiar si cea decofeinizata. S-a demonstrat ca aceasta interfereaza cu abilitatea ovulului de a se prinde de uter."

Voi ce parere aveti? V-a mai spus vreun medic asa ceva?
Ati mai citit pe undeva asa ceva?

hai, bebitza, vino...
Aspiranta optimista din martie 2007
"Ataseaza-te de cei care te pot face mai bun, primeste pe cei pe care, la randul tau, ii poti face mai buni." Seneca