rambursare credit ABN AMRO

rambursare credit ABN AMRO | Autor: buli

Link direct la acest mesaj

buna ziua

avem un credit la abn amro si vrem sa-l rambursam in avans. ar mai fi cam 16 luni de plata.
problema e ca nu vor sa ne dea sub nici o forma "in scris" ceea ce avem de platit (adica sold, comision de rambursare anticipata etc).
nu vor sa spuna decit "prin telefon" suma de plata (oarecum detaliata, adica alea de le-am zis eu mai inainte) dar nu dau nimic scris.
nu mi se pare deloc normal.

aveti idee in ce directie ar trebui sa merg?
prima idee este sa-i scriu directorului de banca
dar treburile astea se regleaza la bucuresti, am inteles

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns joxy spune:

Eu cand am rambursat anticipat un credit la BCR am facut in felul urmator:

1. am sunat si am intrebat ce suma mai am de rambursat daca o achit AZI.
2. am fost la BCR, am achitat, am facut cerere de rambursare anticipata
3. am solicitat o nota / extras de cont in care sa apara sold 0 si pe care se mentioneaza ca am achitat integral si anticipat.. cu stampila bancii alaturi.

Nu am primit in scris "cat mai am de achitat" ci doar telefonic.

Cu respect,
G.

www.siteaudit.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

multumesc
mie detaliile astea prin tel nu mi se par in regula

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxi2004 spune:

imi pare rau de situatia ta, dar asa ca si tine nu mi se pare normal procedura lor de lucru. Si ca sa pun paie pe foc, mie nu mi-au placut deloc cum lucreaza abn amro - am mai zis ce mi s-a intamplat: noi am avut un cont la ei, cu cardurile aferente, la un moment dat cand am vrut sa inchidem contul , cardurile si tot asa ca nu mai aveam nevoie am fost sfatuiti de catre ei sa nu facem treaba asta pt ca ei tocmai ne luasera oricum comisioanele pe anul in curs (pt urmatoarele 12 luni) asa ca nu l-am inchis. Rezultatul: din recalcularile lor, comisioane samd - au aparut aparut niste datorii ale noastre de 84 lei vechi si 320 lei vechi - cu care ne-au raportat la Biroul de credite!!! Inca ceva, la momentul respectiv nu am primit nici o instiintare de existenta unor datorii ale noastre catre abn amro !!!
on topic - sa fii ferma pe pozitie si incearca sa vorbesti cu un sef ceva (desi acolo toti sunt sefi .. ..)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adalia spune:

quote:
Initial creeata de buli

buna ziua

avem un credit la abn amro si vrem sa-l rambursam in avans. ar mai fi cam 16 luni de plata.
problema e ca nu vor sa ne dea sub nici o forma "in scris" ceea ce avem de platit (adica sold, comision de rambursare anticipata etc).
nu vor sa spuna decit "prin telefon" suma de plata (oarecum detaliata, adica alea de le-am zis eu mai inainte) dar nu dau nimic scris.
nu mi se pare deloc normal.

aveti idee in ce directie ar trebui sa merg?
prima idee este sa-i scriu directorului de banca
dar treburile astea se regleaza la bucuresti, am inteles



buli,

am lucrat la aceasta banca si pot sa iti spun ca asta este procedura la ei. comunicarea informatiilor de care ai tu nevoie acum se face doar telefonic, in cadrul unei convorbiri inregistrate. oricum, dupa ce platesti sumele pe care ti le spun ei, poti sa soliciti bancii sa iti emita o adresa prin care sa iti confirme ca nu mai ai nici o datorie fata de ei. aceasta adresa ar trebui sa iti fie suficienta pentru a demonstra oricui ca nu ai datorii fata de ei.

daca doresti sa faci o reclamatie, poti sa o adresezi dnei Raluca Saftoiu, care se ocupa de imbunatatirea sistemelor de lucru.

daca iti pot oferi si alte info, trimite un PM sau email la lavinia.mihut@accentis.ro

adalia 17+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

multumesc de opinii

mi nu mi se pare in regula sa mi se raporteze o suma prin telefon, fara sa stiu modul de calcul al acesteia.
asta am cerut.
asa pot sa cred ca poate sa puna oricine o suma dupa ureche si apoi daca nu le iese, regleaza ei cumva in interior.
consider ca dreptul meu de client este sa am justificare la fiecare leu pe care il depun.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gaby spune:

BUNA
acesta e procedura la majoritatea bancilor...fiind un lucru evident ca se va intampla pt toti clientii si avand tel inregistrat, nu vad problema...

POti cere detalii la tel: suma platita AZI si ce curprinde, adica daca are si dobanda, daca o are nu-i normal, ca vrei sa platesti anticipat si se achita doar suma si in unele cazuri, comisionul de rambursare.

Apoi mergi si achiti iei extras decont IN CARE SA SCRIE ZERO SI ATENTIE- INCHIDE CONTUL DACA NU MAI AI NEVOIE DE EL! DACA NU-L INCHIZI TI SE PERCEPE COMISION DE ADMINISTRARE ANULALA, ACHITABIL LUNAR, DECI SE ADUNA SI INTRI IN BIROUL DE CREDIT CU RESTANTE FATA DE BANCA!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

quote:

POti cere detalii la tel: suma platita AZI si ce curprinde, adica daca are si dobanda, daca o are nu-i normal, ca vrei sa platesti anticipat si se achita doar suma si in unele cazuri, comisionul de rambursare.


eu asta vreau scris. de ce nu se poate?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adalia spune:

quote:
Originally posted by buli

quote:

POti cere detalii la tel: suma platita AZI si ce curprinde, adica daca are si dobanda, daca o are nu-i normal, ca vrei sa platesti anticipat si se achita doar suma si in unele cazuri, comisionul de rambursare.


eu asta vreau scris. de ce nu se poate?




buli,
de doi ani de cand lucrez in sis bancar, am invatat ca la intrebarea DE CE, nu exista raspuns.

poti sa iti calculezi singura cat ai de plata in cazul unei rambursari anticipate in felul urmator; soldul aferent ultimei rate platite, il inmultesti cu 103% (pt ca 3% este comisionul de ramb anticipata). in graficul de rambursare, te uiti care este dobanda care se percepe la urmatoarea scadenta, suma asta o inmultesti cu numarul de zile care s/au scurs intre data ultimei rate si ziua in care platesti anticipat si imparti la 30 de zile. aduni cu suma obtinuta anterior si iti da astfel suma pe care o ai de plata daca doresti sa achiti in intregime creditul.

daca pot sa iti explic mai in detaliu, poti sa ma contactezi la lavinia.mihut@accentis.ro




adalia 17+

a happy mom-to-be

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

multumesc, adalia!

eu am inteles ca "asta-i sistemul", dar nu mi se pare un argument si nici nu mi se pare in regula sa primesc info prin telefon despre bani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adalia spune:

quote:
Originally posted by buli

multumesc, adalia!

eu am inteles ca "asta-i sistemul", dar nu mi se pare un argument si nici nu mi se pare in regula sa primesc info prin telefon despre bani



sunt de acord cu tine...tocmai de aceea, ti-am dat persoana de contact daca doresti sa faci o plangere, sesizare, pt imbunatatirea procedurii



adalia 17+

a happy mom-to-be

Mergi la inceput