Pacientele optimiste si gravi ale dr. Tutunaru(20)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns copilut spune:

inuta12 - nu te dezamagi. Unii medici si mai ales cei din Giulesti au anumite interese. Atat tamp cat exista gigei, AI SANSE. Si slava tie doamne ca acum sunt metode... sa tina DD cu tine si o sa tot reusesti.Nu te lua chiar dupa toti, chiar daca sunt medici. Important este ca ai moralul OK.Ia exemplul Korei. Hai ca trebuie sa ne sustinem una pe alta, ca cine stie cand voi fi si eu deprimata...La anul vom fi , da? Eu mi-am propus pana in martie cel tarziu...ca sa iasa capricorn .

kristind Sa stii ca m-am gandit si eu la asta. uf. Nu am decat sa astept CM sau ...vom vedea.Mai stii ce surprize scoate DD din palarie

laura69silk - Succes si tie. Merci.


Dragele mele, nu cred ca o sa ne mai auzim sau o sa ne mai vedem anul acesta asa ca va urez sa aveti Sarbatori linistite, fericite, cu multa pace. Sa ne bucuram de ceea ce avem, sa cerem de la DD ceea ce nu avem , iar noul an sa fie asa cum ni-l dorim fiecare dintre noi. La multi ani !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancuca_b spune:

Va doresc tuturor;
Colind curat,Brad minunat,
Mos bogat,Craciun luminat,
Pahar inchinat,Gand implinit,
An nou fericit!
La multi ani si sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

PS;nu am mai sunat pt.programare la Dr.T.
Va multumesc tuturor pt.raspunsuri si sfaturi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kitty_nic spune:

Dragele mele dragi,
Va urez "Sarbatori fericite!" alaturi de cei dragi, sanatate, fericire, iubire si impliniri alaturi de cei dragi!
Pup toate fetele dragi mie si sa dea DD sa ne revedem in noul an cu cat mai mult optimism si, de ce nu, si multe reusite!



Poze

Viitorul suna foarte bine: vine bebe!
Nimic nu este intamplator.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns orchis spune:

Fetelor, kristind, claucia, KoraPop, marinar sunteti minunate!! M-ati mai linistit!