Naturiste si homeopate (27)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns noela_carmen spune:

Avalon
io m-am gandit direct la histeroscopie, ca bengosii astia de medici, sigur dupa ce te chinuie de te ia mama dracului, risti sa-ti spuna ca nu-si pot da seama bine si ca trebuie sa mai faci in plus si histero...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Avalon spune:

Imi aduc aminte ce experienta ai avut tu cu histeroscopia... Horror. Trebuie sa trag si eu aer adanc in piept ca vreau s-o fac. Oare se face undeva histerscopie cu anestezie generala? Ca mie tare mi-a placut anestezia la punctie... nu stiu ce amestec de substante a facut nenea ala anestezist, dar m-am simtit tare bine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns noela_carmen spune:

iubi , stiu ca Tutunaru asa face, si-mi aduc aminte ca si la Giulesti sunt medici care fac asta cu anestezie,dar nu mai stiu exact,ca m-am mirat io,de ce mie mi-a facut-o cu o amarata de anestezie locala,habar n-aveam ca se poate si cu anest. totala.
tot n-ai scapat de ???

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Avalon spune:

Nu, nu am scapat! Am mai multe pasarele acum! Si vin in stoluri!
Ei na, nu stiam ca Tutunaru face histeroscopie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Idaira spune:

[quote]Originally posted by noela_carmen

Idaira, mama, poate sunt eu dusa cu capul, dar faptul ca menstra ti s-a redus dupa chiuretaj, ma duce cu gandul la o pacatoasa de sinechie(lipirea peretilor uterului)... nu vreau sa-ti mai bag cuie...dar...asa se intampla la sinechiile mai mari,iar la cele totale, menstra lipseste cu desavarsire.
din pacate, la eco nu se vede asta, doar la histeroscopie...
iarta-ma daca te-am ravasit...

_

si maine e o zi...