Miresele anului 2006 (69)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Alynutza spune:

kitzy, dar in ce domeniu lucrezi de nu o sa fii libera de sarbatori?

Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.

Recently become Mrs. Perfect

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kitzy spune:

Alynutza, sunt asistenta medicala si deocamdata lucrez la spital,dar la anul sper sa ma pot muta la o clinica particulara sa am program mai lejer. Dar la spital, deh, oamenii bolnavi nu asteapta sa treaca sarbatorile...

Mergi la inceput

Ei, poate nu nimeresti chiar tu de garda si chiar la amandoua sarbatorile. Si sotzul inainte patea la fel, ca lucra la hotel in receptie, dar anul trecut s-au inteles si au lucrat 2 de Craciun plus inca alte cateva zile si 2 de rev, si asa macar la una din sarbatori a avut liber.

Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.

Mergi la inceput

Pai sigur nu o sa lucrez de amandoua sarbatorile, sau cel putin asa sper, dar fiind noua pe acolo, iti dai seama cine o sa stea de sarbatori...No acuma asta e, n-o fi foc, vorba lui bunica

Mergi la inceput

Vine frigul, sau cel putin asa zice pe weather si eu imi clatesc ochii cu pozele din luna de miere sa ma mai incalzesc si eu si sa-mi amintesc ce frumos si cald era pe acolo....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NicoletaB spune:

neata fetelor
poftiti la cafea, ceai si pateuri calde

Mergi la inceput

'Neatza.
Nico multzam de rasfatz.
kitzy si mie mi-ar place sa mai pot pleca odata in luna de miere... chiar maine... dar asta e.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralnied1 spune:

'Neata si de la mine!
Ieri am cam lipsit din zona, dar am niste scuze... am fost foarte ocupata in timpul zilei, iar pe seara am sarbatorit cu sotiorul 4 ani de cand suntem, oficial, prieteni... Ce repede a trecut timpul!!!!