sarcina, bebele si animalele

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns alionushca spune:

hai fetelor ca de la ciini am transformat si topicul asta in toxoplasmosa

De la motan toxo se ia doar din excrementele motanului, de aceea curatim ladita cu manusi sau gasim alt voluntar in casa ,

eu cu motan de cind ma stiu in casa, au fost trei la rind cite vreo 4 ani si tot cu toxo ambii indici negativ - cum va place,

da oriucum sunt medici cu tot felul de opinii asupra animalelor in casa - unii foarte conservatori considera ca nici urma de animal in casa sa nu fie, altii ca ar putea fi doar sa respectam citeva reguli - s-apoi chiar nu-mi imaginez ce ar avea infertilitatea cu motanul meu - toxo nu am, el cred ca tot nu o are - da chiar s-o aiba - daca nu curat eu din urma lui, nu doarme cu mine, cu mama, in brate nu-i place, mai mult tolanit la soare - atunci ce ar avea el cu fertilitatea mea - nu stiu cred ca au dr. vreo explicatie plauzibila - vad ce spune dr. meu - da cred ca imi va spune ca de obicei ,, cum doriti...daca doriti,, - hai ca imi amintesc de ce dr. tont am si ca nu-mi pot gasi unul cit de cit ... si ma inervez ... da caut eu gasesc pina la urma

Tac, Aliona calm calm si iar calm

Aliona

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mormelvio spune:

Hai fetelor , ca poate latra soacra intr-una dar nu musca...A mea a fost chiar draguta, mi-a pregatit mancarea de Paste fara ca eu sa-i cer!!
Cat despre catel, am fost la masa de amiaza la socri, dar catelul l-am lasat acasa pentru a evita discutiile...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Darria spune:

Daca animalutul este sanatos, monitorizat de veterinar, are vacccinul si deparazitarile la timp atunci nu reprezinta nici un pericol pt. mamica sau bebe.