operatie chist ovarian
Raspunsuri - Pagina 3
iliuta spune:
Si eu fac pe 29 martie 7 ani de cand am fost operata de chist......dupa pierderea unei sarcini...la inceput au vazut un chist, apoi 2, pe ambele ovare...marimea nu mi-o amintesc parca 7cm la ovarul stang si 8cm la dreptul. La fel cum a zis si Ady, m-au operat si fara sa ma intrebe mi-au scos ambele ovare (cica erau infectate si dadeam in cancer....a fost o "gluma buna" ....o "gluma" pentru care am ramas nenorocita pe viata.......fara posibilitatea de a mai avea un copil. Sfatuiesc pe toate fetele care sunt diagnosticate cu chisturi sa mearga sa consulte mai multi medici si inainte de operatie sa faca tratament....operatia sa fie ultima.....
gabriela_s spune:
eMonica,operatia pt chist ovarian se poate face laparoscopic din cate stiu,eu una nu vad ce sens ar avea sa redeschida o cezariana ca sa umble la un ovar,dar marog...nu sunt medicsigur e pe ovar si nu pe uter...intreb.si de unde stie ca e cu puroi?si eu am un bubuloi din asta de chist si doctorul mi-a spus ca poate contine sange sau ...lichid,nu poate spune exact ce.dar,marog,poate nu a vrut sa ma sperie.
chistul meu e 4X4,4 cm L,4 l,cam la fel de mare cat ovarul drept cu tot si doctorul mi-a spus ca nu e de operat si ca sa am rabdare ca va trece cu tratament hormonal.iau yasmin de 3 luni si deja a scazut cam 1 cm si ceva.pe langa asta ma simt si foarte bine cu pastilele respectivemi-a revenit buna dispozitie ca sa zic asa.
oricum,daca e sa se opereze ,interventiile laparoscopice pe ovar nu sunt foarte complicate,nu are de ce sa se sperie,daca nu ma insel poate apela si la rahianestezie,ca sa scape si mai usor.
cius!
oanab125 spune:
Mie, a doua sarcina mi-a declansat iar aparitia unui chist. Dupa tratamentul cu duphaston, era tot acolo. Am facut tratament homeopat si a disparut. La fel am patit si dupa prima nastere, si doar cu tratamentul homeopat am reusit.
Matei si Ilinca
szivarvany spune: