Se poate plati CAS retroactiv si unde?
Raspunsuri - Pagina 2
poliana spune:
Multumesc frumos Marius de raspuns si de incurajare. Am citit si eu ordonanta si intradevar nu se specifica nicaieri o situatie ca a mea deci presupun ca normele metodologice vor mai lamuri lucrurile. Eu oricum incec sa gasesc o solutie intre timp. Vreau sa te mai intreb ceva. Care este documentul prin care noi mamicile vom dovedi plata neincetata a CAS-ului timp de 12 luni inaintea nasterii?
Rozi spune:
Nu mamicile trebuie sa dovedeasca indeplinirea conditiei de stagiu; acest lucru il vor face angajatorii (vor elibera o adeverinta pe care o vei pune in dosarul pe care il depui la Primarie) sau Casa de Pensii sau agentia de somaj.
numeioana spune:
Marius, dar este posibil ca angajatorul sa plateasca retroactiv CAS-ul pentru angajati. Este un zvon la firma unde lucrez ca patronul ar plati CAS-ul pentru un angajat care are nevoie de asistenta medicala imediat ce afla ca acesta urmeaza sa se interneze in spital. E posibil asa ceva???
POZE
Ioana
cool spune:
Din Proiectul Normelor, nu am vazut ca s-ar diminua cele 12 luni cu perioada cuprinsa intre Data nasterii si DPN
(ceea ce e f rau)
kikiriki spune:
Si totusi cineva, o cunostinta din Craiova sustine ca a facut asa ceva, adica a platit retroactiv CAS-ul pentru cateva luni!!!??
Mi-a spus ca a facut contract individual cu Casa de Pensii si a platit retroactiv dar pana la sfarsitul anului in curs.
A mai facut cineva asa ceva ?? Va rog, vreau si eu un sfat si lamuriri daca ati trecut prin asta....pentru ca eu mai am cateva zile si se incheie anul!!!!
Kikiriki
29+ cu
Luanna
Kikiriki
ili spune:
nu am reusit sa platim retroactiv nici o luna in anul 2003
(numai daca la o firma ar face contract individual de munca cu o data anterioara si firma ar plati amenda ca nu a inregistrat contractul individual de munca),
ili
codruta_grg spune:
ili, cat e amenda?
Codruta &
Petra Alexandra (9 august 2005)
Poze cu noi