Ce barbat bun am!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

quote:
Originally posted by klavier

[quote]Initial creeata de sorana

Vreau sa ma laud cu el - ca sunt f. mandra.

ehe, pai inseamna ca al meu e tezaur de stat!

e la fel de priceput cu Adriana cum sunt eu, o schimba, o hraneste, o imbaiaza, o plimba, o culca (aici sunt totusi mai tare decat el... la mine nu plange si adoarme singura, la el plange ca sa o ia langa el in pat si adorm amandoi), o duce la piscina etc etc

sunt chiar un caz singular?

Adriana




Ai vostri sunt incepatori fata de al meu!
Lasand la o parte faptul ca tine toata gospodaria( gatit, spalat, la curatenie avem o femeie), cand am nascut ai mei erau plecati din tara si mi-a facut toate supele si ceaiurile posibile, venea de 3 ori pe zi la spital.Primele 3 saptamani el a facut baita Sofiei, o adormea la el pe burta ca sa ma odihnesc eu in alta camera, o spala si o imbraca, mi-o punea la san( eu am avut cezariana si prima saptamana nu prea ma miscam repede)
Acum eu sunt in anul 5, am de compus o groaza, plus ca in sesiune am avut 10 examene!
Ce credeti ca a facut sotul? A preluat-o de la A la Z mai putin alptatul ca sa pot eu studia la pian si compune, ca de invatat invatam cand dormea ea.Si acum o duce la plimbare si o ingrijeste de cate ori il rog. Principiul lui e ca eu am nevoie de ajutor mai mult ca el, ca sa-mi termin cu bine facultatea.
Ce parere aveti de minunea mea?

Sabina & Sofia Galagia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cspeana spune: