Sotii de informaticieni....

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Koky spune:

Nici eu nu ma joc niciodata, dar mi se pare fascinant sa gasesc informatii si imagini despre absolut orice subiect ma intereseaza...plus rapiditatea si costul scazut al comunicarii (v yahoo beta, de ex, sau skype).

Koky, mama de doi super bebici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns grenouille spune:

sunt programator si prietena de programator. stau la job (pe langa programare mai am si altele) cam pana pe la 8-9 seara; dar cand plec nu ma mai gandesc la asta. nu am calc acasa in Bucuresti(daca am nevoie, iau laptopul de la servici) ci doar la mama (al lu' soramea de fapt). cand am incuiat usa la birou am incuiat si informatica acolo
prietenul meu e altfel - e in stare sa vb de informatica si de job 24h/zi. prietenii mei sunt tot informaticieni - sufera de aceeasi boala. eram si eu asa, dar mi-am impus sa nu le mai amestec, sunt FEMEIE si vreau sa raman FEMEIE in timpul liber.
informatica e o meserie frumoasa, de creatie, marea mea dragoste si marea mea satisfactie. dar nu este viata mea ...

No person is entirely bad or entirely good. Therefore learn to forgive yourself for error the same as you should forgive others...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mamica dulce spune:

fetele..va inteleg ca va crizati..ohoo si inca cum.E clar ca e si mai nasol atunci cand se joaca si uita ca.l astepti cu masa,la copil,ca te duci singura la culcare.
Am trecut si eu prin faze din astea.Gaseste un joc nou si nu il mai lasa pana nui il termina.Il tine cam o saptamana -doua,dar sta la calc non stop cat e acasa in timpul zilei,nopti intregi de se duce chiaun de somn la servici si weekendul de dimineata pana seara.