greva invatamant
Raspunsuri - Pagina 6
cl spune:
quote:
Originally posted by dyana
Noul Senat al Romaniei care a fost inaugurat ieri, a costat, 600 miliarde lei.
Pentru astia sunt bani, pentru profesori si pentru copiii nostrii nu au de unde! Sa le fie rusine!
Claudia
cataghe spune:
Libelula, perfect de acord cu tine. Si eu ii sustin pe profesori din tot sufletul si nici prin cap nu mi-ar trece sa ma ofensez cum am vazut ca fac multi zilele astea. Pentru ca eu vreau ca al meu copil sa aiba parte de dascali care sa-si faca meseria cu drag si cu daruire, fara sa fie stresati de ce pun copiilor pe masa si jenati ca au doua randuri de haine. Dar, cum ai spus, pentru a intelege aceasta drama trebuie s-o fi trait. Si, din pacate, nici din cei care au trait-o sau o traiesc nu inteleg toti. Unii din cei care s-au lasat de invatamant, constat cu surprindere, se desolidarizeaza acum de dascali, fostii lor colegi. Frustrari? Dispretul ca oamenii aia au ales sa reziste pe baricade? Nu se stie... Ba chiar si dintre colegii mei, medici debutanti cu 3 mil jumate pe luna, am auzit pareri de genul "ce mai vor si astia, si noi avem salarii la fel de mici si nu zicem nimic!" Deh, sa moara capra vecinului! "Foarte rau ca nu zicem nimic!" - am zis, "noi gresim si nu ei!"
Este foarte usor sa aratam cu degetul si sa spunem ca profesorii nici nu merita salarii pentru ca cer cadouri si nu-si fac datoria. Sa fim seriosi, eu nu cred ca toti profesorii din tara asta sunt asa, nici macar majoritatea. Ma incapatanez sa cred ca un copil care invata si isi vede de treaba mai poate (inca) face scoala foarte bine in Romania. Este foarte usor sa ne culcam pe o ureche si sa reprosam, dar cata vreme nu analizam cauzele acestor fenomene, am mai spus-o, se cheama ca nu vedem mai departe de varful nasului. Doar alegem varanta care ne convine, cea mai comoda.
"Este foarte usor sa faci rau" - spunea cineva in celalalt subiect referitor la greva din invatamant. Si sa acuzi este la fel de usor...