Mamici de ianuarie-februarie 2005(29)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns amary19 spune:

Mona, ti l-am trimis pe PM.

amary
Dr. Ion Ionut - Giulesti

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andrutza spune:

Bestutza, si eu sunt la acelasi medic ca si tine si merg cu aceeasi placere la spital. La mine insa nu e nici o problema in sarcina si ma duc doar o data pe luna. Chiar si colul meu, contrar majoritatii, este de 4 cm - la 15 sapt. era chiar de 4,3! Sa de Dumnezeu sa fiu la fel tot timpul, si pentru tine iti urez sa nu mai ai nici o problema de acum incolo si sa te bucuri intr-adevar de perioada asta minunata.

Fetelor, am mai discutat noi de faza cu prioritatea pentru gravide in tara asta, toata lumea este nesimtita si nu ii intereseaza deloc. In afara de faza de la analize, nimeni pana azi nu mi-a dat locul in autobuzul 104, care este cred ca cel mai aglomerat din Bucuresti. Si nu pentru ca ma dor picioarele ar fi normal sa faca gestul asta, ci pentru ca sunt expusa permanent la lovituri. Abia azi dimineata mi s-a intamplat si sunt inca socata - s-a ridicat un tinerel si m-a rugat frumos sa stau in locul lui. Si doar ce urcasem in autobuz! Deci mai exista si exceptii.

Ingerasu, de dragul simetriei si ordinii, poti sa imi pui si mie un bebelus dintr-ala miscator in lista viitoare? Ca am vazut ca toate mamicile cu nume de bebelusi au si numai eu nu. Merci mult.

Andrutza si bebelusa
20+ sapt. - dr. Tutunaru - Elias
DPN 13-15 ian. 2005

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andrutza spune:

Bestutza, si eu sunt la acelasi medic ca si tine si merg cu aceeasi placere la spital. La mine insa nu e nici o problema in sarcina si ma duc doar o data pe luna. Chiar si colul meu, contrar majoritatii, este de 4 cm - la 15 sapt. era chiar de 4,3! Sa de Dumnezeu sa fiu la fel tot timpul, si pentru tine iti urez sa nu mai ai nici o problema de acum incolo si sa te bucuri intr-adevar de perioada asta minunata.