RCS-RDS COMPANIA CARE-SI BATE JOC DE NOI!!!!!

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns simali spune:

Cand vine la usa si esti cu lingura-n mana si cu copilul in brate profesionsitul din tine e undeva mai pe la margine. Nici nu am observat ca pe spetele foiii prinse intr-un clipboard este scris ceva. Agentul lor mi-a intins pur si simplu fata paginii, ca pe un proces vrebal. Dar pe spate, la sfarsitul contractului este scris clar "Semnatura clientului" si eu ACOLO NU AM SEMNAT. Repet eu am semnat numai pe fata, de primirea telefonului. Ce sustineau ei ca daca-am semnat pe fata e ca si cum as fi semnat si pe dos a fost o gogorita pe care oficiul lor juridic nici nu s-a gandit sa o sustina.
Sa nu crezi ca nu mi-a venit sa-mi smulg parul din cap ca am luat telefonul ala "gratis" in ciuda faptului ca nu-mi trebuia. M-am comportat ca o romanca proasta: daca e gratis lasa sa fie. E o judecata primitiva si daca undeva in recunosc imbecilitatea este ca am primit telefonul.

Pana la urma nici nu am renuntat la RDS. Mi-e rusine sa recunosc dar nu am avut alta solutie. EI AU CUMPARAT PE TOTI MICII FURNIZORI DE NET DIN ZONA. Ramanea Romtelecomul. Dar ati avut vreodata de rezolvat o problema la Romtelecom? Sunt la fel.

Dar macar au inlocuit toate cablurile, au facut netul sa zbarnaie, au acceptat sa-mi trimita facturile pe mail si sa-i platesc tot asa, ma rog, au facut ceva eforturi sa normalizeze situatia.

Dar asta nu schimba cu nimic faptul ca sunt in continuare titularul unui contract cu clauze abuzive si ca s-au folosit de inselatorie pentru a ma face sa-l semnez. Ca Protectia Consumatorului a ridicat din umeri si ca ei pacalesc si pe altii cu contractul respectiv. In astfel de situatii (cand organele statului care s-ar putea autosesiza sunt vadit corupte) se fac organizatii de abonati si se da firma in judecata in grup, obligandu-i astfel sa corecteze abuzurile trecute si sa inceteze practicarea lor in viitor. Cine se aliaza cu mine?

alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adrianafedorca spune:

eu am o singura problema cu RDS-ul...nu trimit facturile la timp si cand mi-e lumea mai draga ma trezesc ca nu merge net-ul...am sunat de 1 milion de ori i-am rugat sa-mi trimita factura pe mail ca mi-e mai usor asa decat sa sun lunar la ei...pt ca mai uit ...nu se poate decat daca sun...nu inteleg de ce nu se poate sa trimita factura automat si pe mail...cred ca le-ar fi mai simplu...in rest nu pt sa spun ceva de rau...netul mrge foarte bine, telefonul la fel...ne-au dat si noua mobil dupa 1 an ...daca ar trimite facturile luna de luna si nu cate 3-4 facturi odata ar fi super

Adriana mamica de Cezarica (23 aprilie2005) si minunea din burtica 10+

"Faptul ca ai un pian nu te face pianist, dar nasterea unui copil sigur te va face parinte." Michael Levine
"A muri inseamna de fapt a te muta intr-o stea." Octavian Paler



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns catrinik spune:

Eu am reusit performanta de a astepta 8 luni sa-mi monteze cablu Tv.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanamada spune:

Uraaa...esti campioana!!!! Si ai asteptat sau pana la urma ai renuntat???

Stiti ce m-am gandit???Hai sa le trimitem linkul cu aceste convorbiri domnilor de la RCS-RDS...dar nu celor de la relatii clienti ci celor mai sus pusi...ce ziceti...facem rost de niste mailuri valide ale unor sefuti de pe acolo????In CC eu am sa pun si cativa ziaristi prieteni ca siguuuurr este un subiect interesant pentru ei!!!
Apropo, acea hartie explicativa pe care urma sa o primesc de la Serviciul Reclamatii...nu a mai aparut...sinici compensatiile pentru banii dati pe mobil si timpul pierdut si nervii mei!Asa ca eu una nu ma las!!!

Oana si Cati mica (23.08.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Maadi spune:

Can I join the club?
Eu sunt "mai campioana" - am asteptat 9 luni sa-mi puna cablu si inca mai astept (au trecut deja 12 luni) sa-mi monteze netu-ul si telefonul. Noroc ca nu am renuntat la Romtelecom, cum vroiam sa fac initial.
Nu am primit inca nicio factura, in schimb am primit pe mobil 7 mesaje cu diferite sume de plata (de la 11.11 lei la 255.00 lei ultimul mesaj). Am sunat sa vad totusi care este adevarul deoarece nu aveam cum sa platesc atat (mobilul este gratuit iar cablul il am de 2 luni) si nu prea a stiut ce sa-mi spuna doamna de la relatii cu clientii. M-a sfatuit sa fac reclamatie scrisa la casierie ca eu figurez de mai bine de 12 luni cu tot pachetul activat. O sa o fac si pe aceasta, desi cred ca o fac degeaba. Pana la urma o sa renunt la ei si gata.
Maadi si Calin (19.07.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simali spune:

Maadi, daca ai un telefon "gratuit" nu vei putea rezilia contractul de internet mai devreme de 3 ani fara sa platesti o penalizare de 300 de EUR, cat costa cica telefonul. Daca vrei sa-l dai inapoi nu ti-l primesc, ca e gratuit si-ti apartine.

alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simali spune:

Telefonul ala nu este un cadou. Este o "legare de glie".

alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Octavia75 spune:

adrianafedorca am si eu aceeasi problema cu facturile si mi-a zis tanti de la ghiseu ca in fiecare luna sa merg eu sa intreb cat am de platit , ca nu e problema lor, ca e vina curierilor care aduc corespondenta, alea-alea. Cunosc si eu problema cu ramasul fara net cand ti-e lumea mai draga. In rest, m-a lasat bateria de la digimobil, sper ca mi-o schimba daca merg la ei.

Octavia75 mami de Vesna, minune mica (16.10.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adita spune:

Dupa ce am citit pe aici m-am apucat aseara sa recitesc contractul de la rds tel, dar nu am gasit nimic scris de obligatia de a-l pastra cel putin 3 ani
in schimb chiar de dimineata mi-am facut nervi cu o domnisoara de la relatii cu clientii. de vreo doua zile, in loc de pagina de start imi apare o pagina cu noua oferta la rds tel. si imi zice domnisoara ca nu o pot face sa nu mai apara, ca e noul "serviciu" pe care l-au activat. si-i zic eu ca nu ma intereseaza, ca oricum sunt deja client, ca ma incurca, ca de-asta are calculatorul functie sa-ti setezi pagina de start, sa se deschida direct unde vrei, nu la reclamele lor si ea ii tot dadea ca n-are ce sa-mi faca, sa apas pe butonul de continuare la pagina dorita si gata. chiar nu pot scapa de pagina lor? ca la setarile de internet imi scrie in continuare pagina pe care am ales-o eu, dar ma tot trezesc cu a lor
si sa nu mai vorbesc de problemele pe care le-am avut pt ca am avut mareata idee sa platesc cateva facturi la rds cu cardul, de la bancomat, si timp de un an de zile ei negau ca au ajuns banii, mi-au inchis internetul pt neplata, a trebuit sa platesc facturile de doua ori, si la casierie, am trimis dovada de plata de vreo trei ori, am dat bani pe telefoane, pe faxuri, am facut sesizari si la telefon, si scrise, am fost de doua ori in audienta( si am stat la niste cozi impresionanate pt asta,si dupa ce ca era multa lume si putini oameni care sa se ocupe, au redus si numarul centrelor in care se tineau audientele - bataie de joc), imi ziceau ca e in regula si se rezolva si degeaba. si eu nu mai vroiam sa platesc facturile noi, ca urma sa ma mut si pe urma nu mai aveam cum sa recuperez banii, ziceam ca se rezolva problema si cu banii platiti de doua ori se rezolva facturile ramase, si cei care vroiau sa se mute in locul meu ma presau sa rezolv problema ca sa-si poata pune si ei net, si rds-ul ma plimba pe drumuri cu copilul in brate, ca sa rezolve intr-un an ceea ce la orange rezolv in 3 zile, sa intre in cont banii platiti la bancomat.a m crezut ca inebunesc de nervi in perioada aia. pana la urma am dat de un baiat la o audienta care mi-a promis ca rezolva totul si asa a fost, a doua zi era totul aranjat. ma rog, ca pe urma au mai fost mici frecusuri cand ne-am mutat si am vrut sa reziliez contractul vechilor proprietari, ca m-am trezit ca desi reziliat inca imi veneau si facturile lor, si ale mele

mamica de patru copilasi : Stefan (18 ian. 2007) , Nectarie Ioan (5 ian. 2005), Elena (21 mai 2003)si Antim (27 sept. 2001)


www.dropshots.com/adita#date/2008-02-05/12:57:05" target="_blank">filmulet utilizare wrap

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Androix spune:

Azi dimineata hop si la mine redirectionarea catre pagina lor. Nu numai ca ma redirectionau dar si intra foarte greu. Asteptam minute in sir. Am sunat si eu, mi-am spus pasul, am zis ca nu ma intereseaza noul serviciu, ca si mie tot aceeasi placa mi s-a pus ca n-are ce face ca e politica firmei. Frate, cunosc serviciile, mai mult decat atat LE FOLOSESC, la ce bun aceasta redirectionare??? Pana la urma vad ca acum nu mai apare, imi intra direct paginile mele. Sa vedem cum o fi, daca nu, ma gandesc serios sa imi schimb netul. Desi alte probleme nu am avut pana acum cu ei.

Creatiile mele

Andreea mama de Filip si Georgia

Mergi la inceput