Mamici de septembrie-octombrie 2007 (45)
Raspunsuri - Pagina 26
Alice_ spune:
amar, aniast72, toma_lly, gema, mandarinutza, piccaflor, danielle02, afibebe, tomasa va multumesc pentru cuvintele de incurajare, si sa stiti ca sunt mai bine, am plans un rand mainainte, si acuma iese soarele de dupa nori.
Am pus si eu poze in sfarsit, poate aveti rabdare sa va uitati printre ele.
Ale voastre m-au inspirat si mi-au fost de folos.
29+ Sasha Gabriel
http://good-times.webshots.com/album/559847818JkNmnj
http://community.webshots.com/user/Alice
mandarinutza spune:
Alice, foarte dragute lucrusoarele de bebe si patutul! Si tu esti tare draguta! Ma bucur ca nu mai esti asa suparata. Uite o
Mandarinutza 32+ Antonia Maria
Poze
Happiness_4_us spune:
Moldoveanca, Roxali, Dani, Piccaflor !
Hazul sim ultumim pentru sfaturile foarte bune! Sa dea Domnul sa avem laptic si totul sa decurga asa cum trebuie.
Alice, nu te mai supara ca asa sunt unii medici. O sa vedeti la momentul respectiv!
Azi m-am trezit ceva mai bine, sper sa nu cobesc.
Ieri mi-a fost cumplit de rau, dar nu ma las. Cat despre insomnii, le am si eu, bineinteles.
Sabina, Roxana bine ati revenit acasa!
Nana, 30+ Razvan Andrei
In asteptarea lui
Nunta noastra de vis!
Daca incepi sa te sacrifici pentru cei pe care-i iubesti, vei sfarsi prin a-i uri pe cei pentru care te-ai sacrificat!
Happiness_4_us spune:
Annisia, stiu ca e devreme si nu te-ai trezit , stiu ca esti la curte la racoare desi acum e si in Buc dupa furtuna de ieri, poate faci totusi ceva si intri sa mai trancanim! Haide, macar cateva vorbe despre bebe Yannis, daca e bine si mamica lui cum se mai simte.
Pupici.
Nana, 30+ Razvan Andrei
In asteptarea lui
Nunta noastra de vis!
Daca incepi sa te sacrifici pentru cei pe care-i iubesti, vei sfarsi prin a-i uri pe cei pentru care te-ai sacrificat!
slippers76 spune:
Tomasa, super frumosi cercelushii! Cam asa ceva i-am luat si eu Mirunei, cand n-au mai incaput-o cerceii de la botez.