Gravidutze si Mamici de Cluj (5)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Morgano spune:

Adicatelea vreti sa ziceti ca dc eu Ripley pacienta nimanui din Gine I sun la secretariat unde m-am programat si pt TT si cer programare la 4D e ok, adica mi se face?
Ripley 23+ Iris Maria si Ana Ecaterina(10.11.2005)

Mergi la inceput

Flory, nu e prea bun rezultatul tau la TT, insa nu dispera, intra la fetele cu FIv ca am inteles ca la Szeged sunt medici fte buni si e si aproape. Tin pumnii sa fie bine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabriela77 spune:

Ripley, acum nu stiu sigur care-i procedura, pe mine ma programase cineva care era prieten bun cu Stamatian! Dar poate se procedeaza si altfel. Cred ca stie Oana!

Gabriela 28+ Sara

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns arghirmonica spune:

No servus fetelor....ce mai ziceti vaz ca suneti cu programari,chestii.Io am scapat doamne multam ca nu cre ca as mai rezista cu din astea.
ce bine ca a plouat la Cluj macar s-a mai racorit.Si am o pofta de pizza buna.Voi nu mai vreti intalneala???O poveste ,o barfa mica ..profitati cat mai e vreme...
Noi faceam sapt viitoare 1 an,tucu-i sufletul..
Replay hai ca-mi place de tine cu pacienta nimanui..da sa nu crezi ca daca esti si pacienta lui X ...pe cand nasti poti avea ghinionul tot a nimanui sa fii he,he,experiente

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carrie spune:

ciao gagici
intru si eu sa va salut, ca-s tare innebunita cu timpul...

am vazut ca povesteati de stelrilizator, eu am unul de la Primii Pasii, destul de mare, electric cu aburi, la 1,5 mil si un raport f bun calitate pret ca-s chiar multumita de el.eu alaptez da ai nevoie de el ptr suzete, bibe de ceai deci foloseste.

din pacate de cateva nopti ma confrunt cu niste cosmaruri ale Theodorei de-s zombie dimineata.daca aveti vreme mamicile cu idei citeti-mi subectu
http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=103069

va pup