Nu pot sa cred .......(despre Monica Gabor la BAC)

Nu pot sa cred .......(despre Monica Gabor la BAC) | Autor: mira_m

Link direct la acest mesaj

Oare chiar poti deveni un elev premiant in asa de putin timp? Pe langa usurinta cu care se dau acum notele, se poate vedea ca ai succesul garantat cu putin imbold finanaciar.
Am citit www.9am.ro/revistapresei/Monden/36972/Rezista-Urinel-la-Bac-greul-abia-incepe" target="_blank">acest articol si am ramas siderata.
Sunt si eu profesor, insa nu pot sa cred ca se intampla asa ceva, mai ales ca e vorba de un caz atat de mediatizat. Intamplator am vazut si eu emisiunea, cand tanara aceasta vorbea frangleza intr-un magazin din Paris.
E strigator la cer......

Don't talk unless you can improve the silence!
Mami
&minunea mea ( mai 2004)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Guestus spune:

De ce nu scrii cum de unii profesori sint niste hahalere si nu au ce cauta in invatamint?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mira_m spune:

quote:
Originally posted by Guestus

De ce nu scrii cum de unii profesori sint niste hahalere si nu au ce cauta in invatamint?



Pai la vinovatia unor profesori ma refeream. Mi se pare, insa, destul de "tare" caracterizarea ta!

Don't talk unless you can improve the silence!
Mami
&minunea mea ( mai 2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anda141 spune:

Nimic nu ma mai mira in ziua de azi...tu ce nota crezi ca putea sa ia??? La cata reclama i se face....si pana la urma si profesorii au nevoie de bani si cadouri. Cine e de vina pentru nota nemeritata??? Profesorii. punct.

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=59001" target="_blank"> Salvati viata unui copilas oferind 5 euro la teledonul umanitar

Monica si ALBERT EDUARD
(19 ianuarie 2004 )
Album Albert

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Leditia spune:

Pe mine nu ma mira..doar mi-e sila si atat!