Proiect - Plante medicinale

Proiect - Plante medicinale | Autor: adusca

Link direct la acest mesaj

va rog frumos sa ma ajutati sa-i fac tema lu' fiu-miu.
are un proiect despre plante medicinale, si tre' sa se prezinte cu cat mai multe raspunsuri la un chestionar simplu.
daca puteti pierde un pic de timp, va raman vesnic si de-a pururi recunascatoare.

1. credeti ca terapia prin plante medicinale va castiga teren pe viitor?

2. folositi plante medicinale pt prevenirea si tratarea diverselor boli? si daca da, care-s cele mai uzuale?

3. cum le procurati?

4. care credeti ca sunt avantajele medicamentelor obtinute din plante medicinale in comparatie cu medicamentele artificiale obtinute prin sinteza chimica .

va multumesc anticipat.

fetele de pe DC

Viata e ca carosabilu'...unii vine....altii trece....

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns yank spune:

1.Da
2.Da.Nu sint uzuale,sint chinezesti si au niste nume greu de retinut
3.Le cumpar
4.Isi fac efectul mai greu decit cele sintetice dar sint asa multe efecte secundare si contraindicatii


Imi esti datoare,sa nu uiti!Eu sigur nu o sa uit

Din pacate,mama prostilor e mereu gravida...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns copiloi spune:

1. Nu, nu cred....desi la propaganda actuala, care se face in Romania, plantele medicinale castiga teren, dar pe termen lung, cred ca tendinta va fi aceeasi cu cea din Occident.

2. Folosesc, din cand in cand, galbenele si musetel.

3. Le cumpar

4. Avantaje: sunt naturale si, in general, nu au contraindicatii. Totusi, sunt un produs organic!


Alina


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aschiutza spune:

1. Da, cred.
2. Folosesc cu succes musetelul, radacina de lemn dulce si menta sub forma de ceai pt bolile de stomac.
3. De la farmacii/drogherii.
4. Produsele naturale au un risc mai scazut sa dea intolerante si sa nu fie acceptate de organism (cel putin in cazul meu).

---------------------------