Viata in Germania (22)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Katink spune:

Fetele am nevoie de sfaturile voastre

Pentru ca nu mai este mult pana voi naste am inceput sa fac listuta cu ce mi-ar fi necesar din Romania sa imi aduca mama, respectiv soacra.

M-am gandit la ceai sau sirop pentru colici, alta idee nu am.
Voua ce v-a mai trebuit?
Ceaiuri - de care si pentru ce sunt bune, medicamente...
Si orice altceva la care nu imi sta mie gandul acuma, dar care mi-ar fi utile sa le am in casa.


Numai bine,
Katink si dulcineea mea 34+

Fotografii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Porumbita spune:

alina noi avem la T online si platim 20 (fara telefon)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Catrinel_17 spune:

Katink, mi-a spus cumnatzica ta ca te gasesc aici, si am intrat sa te salut si sa iti doresc multa sanatate si cea mai frumoasa si sanatoasa bebitza.
Din pacate nu stiu ce sa iti zic ce sa pui pe listutza, eu sunt la faza de dozari hormonale inca :-) dar sigur iti zic fetele.

Pupici la toata lumea!


_
"After all, tomorrow is another day!!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DidiAlex spune:

Katink, vezi ca la "Viata in Germania" de anul trecut era aceeasi intrebare scrisa de o viitoare mamica si care a primit (parca)niste raspunsuri!

Nastere usoara si BB sanatos!

Alex

Mult noroc!


mergi la Viata in Germania (7 ) pagina 4

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Katink spune:

Multumesc mult Catrinel_17, va doresc sa va dea si voua Dumnezeu cat mai curand un bebelus!

DidiAlex multumesc, stiu ca anu trecut intreba Lauraa, dar sincer nu m-am gandit sa caut la subiectele din urma, e ca si cum as cauta acul in carul cu fan... poate totusi imi spune si mie cineva ce sa mai "comand" din Romania.
Daca nu, i-au la puricat fiecare capitol


Numai bine,
Katink si dulcineea mea 34+

Fotografii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tinatache spune: