n-ati vrea...?

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns meme spune:

Gabriela,abia astept sa dai nastere unui astfel de subiect.Daca nu ati fi existat voi ma intreb daca as fi fost astazi o mamica atat de fericita.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ponicid spune:

Daisy, imi pare tare rau daca am dat impresia ca reprosez ceva. Eu sunt ardeleanca si pe langa asta sunt si inginer asa ca ma exprim cam "abrupt" (asta ca sa fiu indulgenta cu mine insami). In legatura cu recunostinta tot ardeleanca sunt: nu ajut decat daca o fac din tot sufletul si fara a-mi face sosoteala ca ajut pentru a indatora pe cineva sau ca ajut pentru ca si pe mine m-a ajutat sau ma va ajuta cineva; O fac pur si simplu.
Daisy, tin eu bine minte? Locuiai cumva in Brasov?

Daniela, mamica de Ana-Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Daisy spune:

Si eu sunt tot ardeleanca.
Da, Ponicid, ti-ai amintit de mine: eu sunt Bianca, din Brasov.
In timpul cautarilor mele mi-ai propus sa mergem in Campina impreuna, la fundatia aceea de maicute catolice. Am sunat si mi-au spus ca in acel moment nici un copilas nu era adoptabil.
Ai fost alaturi de mine de la inceputul procesului (cu sfaturi si explicandu-mi rabdatoare toata procedura, tin minte si acum de 2 ori, deoarce primul mail mi se stersese caci au ras aia de la servici sistemul) si pana la sfarsit. Tin minte ca ti-am trimis poza Andreei inca din prima zi in care am vazut-o.
Au mai fost si alte fete si apoi altele care ma intrebau ele la randul lor, sa ma ierte daca nu-mi amintesc numele (doar pe cel al lui Meme) si regretul meu mare a fost ca exact cand aveam mai multe de povestit nu am mai avut cum.
Vedeti ca am reusit sa activam aceasta sectiune?
Deja parca sunt mai multe topicuri!

Cea care spera

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kkk spune: