Bobocei de septembrie-octombrie 2012 (10)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Kytana spune:

Carmen, scuze daca ai spus deja, dar doctorii ce ti-au spus/recomandat? Ti-au zis ca este de la lapticul tau? :( Insanatosire grabnica, va pup pe amandoi. Doamne ajuta sa fie totul bine!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns norma36 spune:

Carmen - iti doresc sa ai putere sa treci peste acesta incercare, puiului tau ii doresc multa multa sanatate. Vreau sa citesc maine numai vesti bune despre voi.

Puiul meu e iara ragusit, dimineata s-a trezit bine, l-am scos sfara o ora ca erau -2 grade si soare si spre seara iar a ragusit. Starea lui e f buna, rade, gangureste, mananca, doarme ..... Nu stiu ce sa fac, maine nu iesim afara.........

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mirabelac spune:

Carmen nu e altceva mai bun acum decat sanul tau, crede-ma. Sunt multi medici care chiar intrerup alaptatul, parerile sunt impartite, sper sa nu dai peste vreunul din asta. La 8 luni D a avut asa ceva si au zis ca are rotavirus, dovada clara nu a fost pt ca ei in spital nu testeaza si virusii, doar bacteriile, vreo 4 parca, ceea ce e f putin... eu l-am salvat atunci doar cu lm, nimic nu e mai bun. Nu voia nici sarurile lor de hidratare, nici mucilagiul de orez, nici lp-ul NAN delactozat...
Chiar daca mai vomita, e de la stomacelul lui f sensibil acum cand e bolnavior. E posibil sa te duca in eroare si sa crezi ca de la laptic. Chiar acum am dat de un ghid al OMS (Organizatia Mondiala a Sanatatii) unde spune sa nu intrerupem alaptatul, mai ales la diaree. O sa vi-l dau si voua sa-l cititi. Daca ei il hidrateaza cu perfuzii e ok, nu are ce sa pateasca. In urma analizelor o sa vezi daca e infectie sau viral, sper sa nu fie cazul de antibiotic asa micut... sanatate multa si tine-ne la curent cu starea voastra.

*****************************************Mirabela, mamik de DAVID STEFAN (21.09.2006)
si CALIN ADRIAN (25.08.2012)