Atentie la capuse,la Borelioza,la Lyme! (9)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gani spune:

@culyme, ma bucur sa aud vesti bune!
Din pacate eu, chiat daca sunt la a 4-a tura de mino tot nu o suport. Am incercat 2 zile si am luat fara laptisor ede matca si a fost groaznic. Sunt in a 5-a zi de mino iau de 3 zile laptisor dar tot nu functionez normal. Sunt acasa in medical. E crunta minociclina asta chit ca Moscu nu mi-a mai gasit decat cateva spirochete...Cred ca de tata asta ma chinuie efectele adverse. Si da, am si eu o frica...panica...offf

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mami.mariana spune:

200costa wb daca faci si elisa +100

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns culyme spune:

Despre PCR ce stiti? e mai bun decat WB? mi-e teama ca la wb sa nu-mi apara rezultat fals negativ si sa o iau de la capat cu toate indoielile legate de boala lyme .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Suna aici
http://www.lymediagnostic.ro/

Info:
http://numaiunaltblog.wordpress.com/2011/12/27/despre-analize-vitamine-proteine-minerale-alcalinacid/


www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns culyme spune:

Multumesc Marius de linkuri, mi-ai fost de mare ajutor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gani spune:

Desi am facut mai multe cure de antibiotice, acum iau a 4-a oara minociclina si sunt in a 11-a zi. Si de data asta am zacut la pat cu ameteli, vedere in ceata, stare de lesin, panica, durere de cap.
Voi cum sunteti?
@culyme esti in pauza, sper ca esti mai bine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns culyme spune: