Buburuze de Ianuarie-Februarie 2011 (6)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns blue_night spune:

Mai, acum m-am uitat si eu mai bine pe site-ul asta de pe care am comandat colaceii. Si au o gramada de minunatii la super preturi, inclusiv de la firme cunoscute. Si unele sunt pe stoc in UK, probabil alea vin mai repede si fara diferente de tva, etc. Tot asa, mai multe bucati. Super tare! Ma uit si o sa vin cu cateva propuneri, poate mai facem ceva comenzi in grup. Sa vedeti minunatie de hainute si nu numai .

Pana ma mai uit eu de una-alta, o intrebare: mai e pe aici vreo mamica nebuna ca mine care foloseste scutece refolosibile (textile)? Ca au astia pe site o gramada de modele, super convenabile ca pret fata de ce exista pe la noi. Ei, se baga cineva cu mine la o comanda?
Daca sunt amatori, dau link-urile apoi.

Bebelu, am bagat-o si pe Aditza pe "waiting list" (e deja a treia).

Pup fetele.

Anca, mamica fericita a Dianei Maria (02 ian 2011)

Copiii trebuie sa fie indulgenti cu adultii. (Antoine de Saint Exupery)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns florintunde spune:

Bebelu;imi pare rau pt bubu Nataliasa se faca bine repede repejor..mami are grija de ea
baga vit c natural /oscillococcinum/ser mult!

Mirelushnoi te iubim tare tare
Stim cate faci tu...e greu cu una ..dar cu doi
Asa-i!..hai sa ne cumparam cate un pistol..ar mai trebui rarit cativa brb..hai capul sus..tu trebuie sa fii tare pt motanei..vezi ca el habar n-are nici cat au mancat.Motaneii sunt agitati ca tu esti suparata...e usor de zis..stiu..nu sunt zambile

----------------------------------------------------------
Tunde
-mamica fericita de printesuca Sonia-Diana 10.02.2011 si de barbatel Florin Mario 04.03.2004


Multumesc pentru sprijin si ajutor- tie Sfinte Doamne si Sfintei Fecioare Maria de la Sumuleu ...sa nu ne parasiti niciodata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxx26 spune: