Clientul nostru ...

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns buflea spune:

Sigur ca sunt sanse mari ca si aici sa nu gasesti ce pierzi. Doar ca o intamplare de genul asta parca te imbuneaza. Ma gandeam ieri cand ma intorceam cu portofelul, ca cea mai mare multumire Karmei pentru faptul ca m-a scutit de atata bataie de cap este ca si eu, daca gasesc ceva, sa returnez ...parca binele te face mai bun.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns analuz spune:

Nu e chiar corect, pentru ca acum poate se mai pacalesc si altii. Eu de exemplu folosesc aceste site-uri (yelp, angie's list, etc) pentru a alege restaurante, movers, dentisti, etc. Eu incerc sa aleg pe cineva cu reputatie ok, daca lumea da review-uri dupa cum merita, in timp cei care nu-si fac treaba vor ramane fara clienti. La fel, daca cineva este la inceput si primele doua review-uri sunt proaste e mai greu sa-si formeze o clientela. Dar daca la mica intelegere fac rost de 10-20 de review-uri ok atunci nu mai functioneaza sistemul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DarkBendis spune:

Heh, aici sunt de acord cu analuz. Eu daca caut un contractor sa-mi repare aerul conditionat ma iau dupa ce review-uri are omul sau firma respectiva. Daca citesc un review bun nici prin cap nu-mi imaginez ca de fapt clientului nu i s-a facut treaba bine, dar in final a primit banii inapoi. Uite, intr-o asemenea situatie poate as fi acceptat ca in schimbul banilor inapoiati ( + compensatie pentru deranjul cauzat, timp pierdut etc) sa-mi fi retras review-ul negativ (deci nu-i fac rau business-ului) si gata... dar in nici un caz nu as fi lasat un review pozitiv, ca poate din cauza cuvintelor mele poate lua plasa si altcineva.



Dark Bendis
& Hogmanay Baby (31.12.2008)


"Ye harm none, do what thou wilt shall be the whole of the Law"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui Oana C


Buflea, ar fi trebuit sa postezi subiectul la diaspora, ca acolo lumea te intelege, nu aici, unde te lovesti de alta mentalitate.



din fericire alta mentalitate, ca asa fericita ca traiesc unde traiesc ca in minutele in care-am citit topicul asta n-am mai fost de mult deci romani, fiti fericiti, fratilor, ca noi nu dam (ma rog, io cel putin nu dau) inca 300 de dolari ca sa-si dea instalatoru' doar fundu' jos din pat pan-acum o stiam doar ca banc despre vedete - e drept, cu un zero mai mult in coada, da' totusi...

in rest, crezi sau nu, stim si noi, cei ramasi aici, cate ceva despre reputatie, chiar daca nu se afiseaza on line (desi de cand cu forumurile...). e drept, n-avem telefoane in care sa ni se ceara sa schimbam review-ul (poate c-am avea, daca ne-am posta la semnatura numarul de telefon), nici clienti carora sa le ofere mesteru' reducere de 500 si sa ii propuna doar una de 230 ... avantaje si dezavantaje. iar in final, nu stiu daca m-ar incanta sa stiu ca citesc review-uri carpite si negociate - inca le prefer pe ele gratuite, dar sincere si pline de draci autentici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Luna1 spune:

Eu cred ca mai depinde si de common sense oriunde in lume ai fi. Nu ca vreau sa ma laud dar in tineretile mele am lucrat la un hotel de 5 stele in Romania. Si am gasit pe o masa (dupa ce plecasera doi tipi care bausera o cafea) o revista auto in plastic dar revista era grosuta se vedea ca e ceva intre paginile ei. Cum am crezut ca e vreun premiu ceva (cum gasesti sample de creme in revistele de femei) m-am uitat inauntru curioasa de premiu poate fi in revistele auto (vreo janta ceva).

Si cand colo surprise surprise: un plic. In plic 5 mii de dolari. Bai ce premiu misto mi-am zis. A venit nenea ala alb la fata peste vreo 30 min: "n-ati gasit cumva o revista auto pe masa?" zic "care, revista aia cu 5 mii de dolari in ea?" I-am inapoiat-o si era in culmea fericirii.

Acum ca aia 5 mii erau vreo spaga ceva pentru vreun serviciu facut pe sub mana, nu stiu ce sa zic. Dar atunci chiar am vazut un roman fericit.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns valentinag spune:

hehe,cate portofele si chei de la masini am gasit si returnat,sa-mi dea mie Dumnezeu sanatate.
daca stiam ca instalatorii au asa venituri misto in state,il obligam pe sot sa invete meserie,invatam si eu, si oameni ne faceam.Pentru asta chiar emigram

"La vita e bella"
www.youtube.com/watch?v=-3fbAZECphs" target="_blank">Explore Romania

www.lizidesign.com/" target="_blank">Bijuterii hand made
De mancare
Dulciuri
Din gradina mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariadna33 spune:

Luna, super-tare faza!

Valentina, sa stii ca pentru banii astia si eu l-as fi pus pe sot sa faca scoala de instalatori!

Dar nimeni nu a inteles mesajul, of of , mai mai...

***************** Cand prezentul va fi trecut, visele vor deveni realitate*****************

mamy de gemenasi dragalasi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elaga spune:

Asta inseamna concurenta puternica. Daca nu "pierdea" cei 230 de dolari, pierdea sute de clienti. Cred ca inca mai aveai loc de negocieri. Noi mai avem mult pana sa ajungem la nivelul asta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buflea spune:

Citat:
citat din mesajul lui elaga

Asta inseamna concurenta puternica. Daca nu "pierdea" cei 230 de dolari, pierdea sute de clienti. Cred ca inca mai aveai loc de negocieri. Noi mai avem mult pana sa ajungem la nivelul asta.

Exact asta era scopul mesajului meu ... am vrut sa arat ca nici aici lucrurile nu merg unse, meseriasii gresesc, dar cumva, piata se regleaza singura. Nu stiu de ce, in Romania, clientul parca nu conteaza - ii dai meseriasului acasa si mancare si o bere si ciubuc si 100 de multumiri pentru ca ti-a facut treaba. De parca ti-a facut o favoare ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariadna33 spune:

asta cu ciubucul era pe vremea de trista amintire... acum nu mai este asa. Mie mi-au instalat aparatul de aer conditionat si nu am dat nicio spaga si nicio bere, am platit pe factura instalarea si buna-ziua! Dar nu mi-au stricat nimic, ca de ar fi fost asa erau buni de plata. Iar firma care mi-a livrat aparatul s-a ales cu o reclamatie pentru ca lipsea telecomanda din colet, a doua zi la prima ora curierul era la usa cu telecomanda in dinti.

Intrebarea este cum se regleaza o piata daca acei consumatori care ar trebui sa emita o opinie conform cu realitatea n-o fac? Exact ca si celelalte persoane care au intrebat, intreb si eu: daca eu as vrea sa caut o firma profesionista si ma iau dupa opiniile clientilor si 99% din clienti sunt ca buflea, nu-i asa ca iau teapa?

***************** Cand prezentul va fi trecut, visele vor deveni realitate*****************

mamy de gemenasi dragalasi

Mergi la inceput