Frumuseti in miniatura (Toddlers & Tiaras)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns petaluda spune:

Citat:
citat din mesajul lui CorinaDani

Si nu pot inceta sa ma gandesc la urmatoarea problema : aceste concursuri sunt televizate, nu ? Oare cati pedofili s-or uita plini de satisfactie (ca sa nu zic altceva) la aceste imagini, cu fetite de diferite varste, expuse in cel mai indecent si umilitor mod ?

Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 )


Pai imi amintesc, prin 90 si ceva, era o fetita care castigase o groaza de concursuri din astea, devenise foarte cunoscuta, a fost " rapita " ( pun ghilimele caci ea se afla defapt in pivnita casei ) violata si ucisa. Jobenet o chema parca.
Atunci au fost o groaza de discutii despre aceste concursuri, despre maturizarea participantelor...insa nu s-a schimbat nimic.
Vedeam intr-un link pe youtube cum un tata isi invata fiica sa flirteze cu juriul, si ma intrebam cum de nu s-or gandi la fetita aia...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Natasa spune:

Am vazut ca unele dintre voi comparati practicatul unui sport sau instrument cu scoala asta de viitoare capete goale si pitipoance. Nici eu nu-s de acord cu fortarea copilului sa faca un sport de performanta, e si asta un tip de abuz la urma urmei, dar concursurile de genul asta sint raiul pedofilililor. Sa nu comparam totusi cu un copil care cinta la vioara cu mai multa sau mai putina placere cu o fetita de doi ani vopsita pe fata si invatata demama sa dea din fund la juriu! Ceea ce mi se pare mie aberant dar si o dovada de ipocrizie fara margini e ca intr-o tara in care sint taiate scene din Basic Instinct pe motiv ca deranjeaza pudoarea publicului american, sint legale asemenea spctacole grotesti!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buflea spune: