Gravidutze si mamici de Cluj - 122

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ALEX29 spune:

ADRIANA draga felicitari din toata inima ,bravo mamico si desigur bravo d soarei cretuline
ALINA ai dreptate ,e tare greu sa reveniti in Cj mai ales daca aveti acolo apartam
scuze ca te intreb ce domeniu de activitate profesati ?
ELENA mersi tare multsi baftaaaa cu noul dr ,sigur o sa fie bine
bravo ca ai luat decizia asta ,e f greu ,te cred ,dar mai bine asa decat sa te trezesti ca nu ti vine cand ai nevoie de el
KITZY ai dreptate ,f rari sunt medici cu care poti pastra o relatie asa de frumoasa si dupa ce nasti


astazi mi am dus puiu la cresa ,nu stiu de ce dar am o stare de emotie ce nu se mai termina odata la orice "tzarait"de telefon mi se face inima cat un purice
am sunat la cresa si totul e ok ,educatoarea mi a spus sa nu mi fac griji ca puiu e f bine
de altfel si acasa imi spunea mereu "gadi popii"adica la gradi sunt copii

IOANA13 astazi au in mediu supa de chimin cu crutoane ,felul doi piure cu chiftele marinate iar la 5 gris cu lapte
sper sa pape supa ,nu i am facut niciodata supa de chimin ,imi amintesc ca mai facea bunica mea cand eram mica si mi placea tare mult

va pup ,pove mai tarziu


SCUMPA MEA FETITA TIADRIS- 3 oct 2007

http://www.hi5.com/friend/profile/displaySameProfile.do?userid=195486847
http://community.webshots.com/user/ALEX290178

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinabojuc spune:

Alexandra sotul meu este topograf autorizat. eu mi-s secretara lui ca doar asa m-a putut angaja. desi am facut aceeasi scoala. asta e. un topograf are nevoie de angajat in domeniu, dar in romania nu se poate asa ceva.
Vreau si eu la cresa. imi place supa de chimin, grisul in lapte m-as incadra nu?

www.flickr.com/photos/22219026@N04/" target="_blank">POZE

alina

DPN 20 septembrie 2009

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioana13 spune: