Cum ii motivam pe copiii nostri?

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Miki8 spune:

Simali, urmaresc cu mare interes postarile tale, am invatat lucruri interesante de la tine, in timp. Ca sa intelegi ca ii dau voie sa-si manifeste toata gama de sentimente relatez urmatoarea chestie. Aproape in fiecare seara, dupa ce vede un desen animat si citeste, mai mult rasfoaieste vreo 15 min,inainte de culcare, am creat obiceiul sa vorbim. Si vine la mine in camera, unde eu citesc in pat, si intreaba cu un ton nereproductubil vorbiiiim? Se baga linga mine, ne pupam, si vorbim vreo 10 min, despre de toate, inclusiv de scoala, bune, rele, ca-i place de o fetita, cum ii fura un coleg fotbalisti din ghiozdan, etc. Intotdeauna i-am spus, cind incepem, ca il ascult, adica discutam teme propuse de el.Dupa citeva seri de cind am inceput, epuizind subiectele lui, m-a intrebat, tu nu ai nimic de discutat? M-a impresionat. Dupa acest vorbit, pleaca fericit la culcare. Da, la scola nu-i place ca au teme multe, nu-i place profesoara de sport, se plictiseste cind colegii lui citesc pe litere, mai mute chestii nu-i plac. Si apropo tot de comunicare, cind este plecat, o zi, doua, in vacante sau weekend, ma suna si de zece ori pe zi uneori sa-mi spuna tot felul de fleacuri de ale lui.Eu il ascult si ii dau sentimentul ca atita vreme cit pt el sint importante si pt mine sint importante. Si vorbiiiim.....


Numai bine,
Miki

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simali spune:

Citat:
citat din mesajul lui filofteia

Citat:
In rest... baiatul meu e in clasa I-a si astazi de dimineata pleca fara ghiozdan. I-am amintit de el pentru ca vreau sa-i dau o perioada de acomodare in clasa I-a. Dar daca nu-si revine il voi lasa sa plece fara el. Sa vedem ce face... Ei tind sa se bazeze pe noi ca avem grija de toate nimicurile si se relaxeaza. E responsabilitatea noastra sa facem la un moment dat un pas inapoi. De preferat inainte sa se insoare.


Cred ca o sa se descurce.
Adi nu s-a dus fara ghizdan, dar mai tot timpul fara ce-i trebuie la abilitati practice si eu prima data am spus ca "ce-o sa faca?"...a luat de la altii...
Ultima data a uitat caietul de clasa la romana, asa ca a scris pe cel de teme in clasa , iar tema de a doua zi in continuare desigur.


Filofteia, eu imi amintesc cand eram eu la scoala si eram aiurita numarul I si tampita de invatatoare imi facea tot felul de mizerii. Nici vorba de descurcat. Mie mi se facuse greata de scoala din saptamana aII-a a clasei I-a...
Voi cred ca avetio o invatatoare cumsecade de Adi se poate descurca cand uita. Unele fac un adevarat circ cand copilul uita una-alta. Poate si invatatoarea lui Vlad o fi de treaba, dar din cauza sechelelor mele din copilarie mi-e imposibil sa ma relaxez pe tema asta.
Apropos, eu am invatat clasele I-IV la Pitesti..

alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simali spune:

Miki8, cata vreme aveti o relatie buna, ramaneti apropiati dar nu faci tu treburile in locul lui eu zic ca daca-i dai si timp incet-incet o sa se maturizeze si o sa devina mai responsabil.
P.S. Atat de responsabil cat poate sa devina un baiat/barbat, desigur.

alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura XXX spune:

Miki eu cred ca tine mult si de varsta. Asa cum spunea cineva mai sus, pur si simplu la un moment dat, daca ii dai ocazii destule, va avea initiativa. Eu am fetita de 8 ani, in clasa a treia, si nu e mare diferenta. Tot ce conteaza e ca relatia voastra e buna, de aici porneste totul...

Imi place ideea propusa de Amoga. E ff adevarat ca exista diferente imense intre noi la varsta copiilor nostri si copiii nostri. Asa ca nu putem sa le cerem sa accepte un stil de invatare decat daca ne adaptam noi la viteza lor.
Uitati la ce ma refer:(eu incerc sa devin din digital immigrant parent - adica o persoana care nu s-a nascut cu laptopul in brate- cat mai capabila ca sa pot comunica cu copiii in stilul LOR )

The differences between digital native learners and digital immigrant teachers.
a)Digital Native Learners
b) Digital Immigrant Teachers

a)Prefer receiving information quickly from multiple multimedia sources.
b) Prefer slow and controlled release of information from limited sources.
a)Prefer parallel processing and multitasking.
b)Prefer singular processing and single or limited tasking.

a)Prefer processing pictures, sounds and video before text.
b)Prefer to provide text before pictures, sounds and video.

a)Prefer random access to hyperlinked multimedia information.
b)Prefer to provide information linearly, logically and sequentially.

a)Prefer to interact/network simultaneously with many others.
b)Prefer students to work independently rather than network and interact.

a)Prefer to learn “just-in-time.”
b) Prefer to teach “just-in-case” (it’s on the exam).

a)Prefer instant gratification and instant rewards.
b)Prefer deferred gratification and deferred rewards.

a)Prefer learning that is relevant, instantly useful and fun.
b)Prefer to teach to the curriculum guide and standardized tests.



DONATI ACUM 2% DIN IMPOZIT PENTRU SMURD!!! www.fundatiapentrusmurd.ro

Mergi la inceput