La 40 de ani gravida

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns helbi spune:

Din pacate, a fost nevoita sa faca avort. Scriu toate ziarele de vineri, 19.12.08...........Nu e favorita mea. Dar imi pare tare rau ca nu i s-a indeplinit visul de a fi mamica! Poate data viitoare............

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana n. spune:

Nici nu vreau sa ma gandesc ce o fi in sufletul ei...
Sa ii dea Dumnezeu multa putere sa mearga mai departe,si poate va reusi pana la urma.

------------------------

Albume foto

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babylina spune:

http://www.click.ro/Vedete/daniela-gyrfi-a-pierdut-sarcina

Cea mai mare problema in lume este ca prostii sunt absolut siguri de teoria lor, iar desteptii sunt mereu nesiguri pe ei.(Bertrand Russell)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rory76 spune:

Pai vezi, nu sunt chiar nebuni medicii astia cand zic sa faci copil pana in 30 de ani!!!Intodeauna exista riscul de a se intampla ceva daca te apuci la 40!!! Ea cred ca stia asta, ce naibii! sunt atatia copii prin orfelinate, sa ia unul de acolo, desi sincer vorbind, cred ca se baza ca o sa i-l creasca mama ei, nu prea o vad cu carutzu prin parc sau schimband pampersi...pacat de copilutzu care ar fi putut sa fie!

"sky is the limit!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ligia13 spune:

rory76
Mama Danielei e paralizata de ani buni(Daniela era copil) si Daniela a ingrijit-o si o ingrijeste . Deci sincer vorbind... sper sa nu citeasca Daniela astfel de rautati gratuite!

Nu sunt neparat o admiratoare a Danielei, dar nici nu vreau sa ma gandesc ce e in sufletul ei acum!

Multa putere Daniela!

Eu si Raducu (22.04.2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rory76 spune: