Rahova sau apropiere (50)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MIRCLAU spune:

fetelor eu sunt suparata ca astazi pe la 16.30 m-a sunat d-na de la gradi sa vin sa-l iau pe andy ca a facut varicela(varsat de vant)asa ca acum sunt in concediu medical 3 saptamani
va pupic pe toate

p.s. VICKY s-a bucurat andy de corabie si multumim inca o data

MIRELA mami de andreas nazdravan

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica-elizabet spune:

Of Mirela si multa, multa sanatate piticului mic

monica

Prajituri si papa bun
Prajituri si Papa bun 1
Papa de post


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinutzaa spune:

Buna seara,

Mirela imi pare rau sa aud ca v-a lovit varicela. Offff, sper sa treaca repede si fara urmari. Multa sanatate
Uffff, si va facuserati niste planuri asa frumoase pentru weekend. Imi pare tare rau.
Vicky wow, ce frumos din partea celor de la after. Foarte frumos!
Vio spor la gimnastica (puteam sa jur ca in lista de emoticonuri exista si unul care face gimnastica)
Eu nu reusesc cum sa ajung la o sala mai acatarii sa fac si eu ceva, asa ca maine ma duc si imi cumpar o coarda. Sper ca toata ziua buna ziua sa
Monica multa sanatate.

Noi n-avem nimic interesant de raportat. Pe aici, pe langa casa, cumintei.

Va pup pe toate

Alina, mamica de Tudor (05.08.2007)

Un pici pe nume Tudor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica-elizabet spune:

Alinutza ma bucur ca sunteti bine
lasa cand mai creste puiutul o sa mergi si tu la o sala undeva...
si eu am mers la alergat, am cam lasat-o mai moale dupa operatia la masele fiindca de cate ori alergam simteam cum ma ia iarasi durerea si mai si sangerau acum e ok...asa ca nu mai am scuze

si somn usor tuturor

monica

Prajituri si papa bun
Prajituri si Papa bun 1
Papa de post


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns preda_vicky spune:

Mirela, ma bucur ca i-a placut corabia, macar atata bucurie sa aiba. Multa sanatate puiului mic.