Dulceturi si papanasi de sept-oct 2007 (97)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Annisia spune:

Bikmaria, nu ma supar fata draga. Vezi cum te dai de gol ca imi citesti mesajele? Ti-s draga, nu-i asa? Bine, nu prea ai ce invata din postarile mele, dar sunt un medicament bun pentru psihic. La modul ca ori te dreg ori te stric de nu te mai repara nimeni...


Micul Yannis creste mare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns laviniaN spune:

Uite ca am aparut si noi dupa o lunga absenta...vad ca toata lumea sa incuscrit pe aici,daca mai lipsesc mult a ramane fata mea singura ,nemaritata.
suntem la bratislava doar de cateva zile am reusit sa ne intoarcem din tara dupa o serie de intamplari neplacute...inainte cu 3 zile sa plecam a facut socrul accident vascular ,asa ca va dati seama ca mi-am amanat plecarea pana l-am vazut iesit din spital si inafara oricarui pericol.
eu am pendulat intre spital si casa unde asta mica ma disperat din nou cu nemancatul.
din nou nu prea am pus in greutate doar 200 grame in 3 saptamani ,asa ca o sa fim la categoria pana.
de cateva zile papa numai in somn in rest a refuzat absolut orice hrana solida sau lichida.
mi-a facut si rosu in gat ,care nu a trecut cu nurofen
am facut exudat faringian care a iesit negativ,nu are febra ,nu tuseste ,nu e mucoasa....medicul zice ca poate fii de la dinti....oare sa fie asa????
de cand ne-am intors papam mai bine bineinteles cu ajutor vitamine la greu altfel ar fi vai de noi.

LAVINIA & Miruna Antonia(5 sept 2007)
http://good-times.webshots.com/album/561667465Haxrfm?start=12
http://good-times.webshots.com/photo/2542862970101707026tEqOcS

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Annisia spune:

La mine a venit primavara de astazi. A venit al meu cu o gramada de zambile. Le-am pus in camera si miros atat de frumos. Sper sa nu ii faca rau lui bebe...